Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 01:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 13 nov 2012 00:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2010 22:22
Indlæg: 11
Altså landet ligger sådan, at de gange jeg har prøvet svampe, enten SN eller Cubensis, så kan jeg simpelthen ikke få andet frem end hvis jeg virkelig koncentrere mig, så kan jeg få mit maleri til at flyde lidt sammen, eller sådan bevæge sig lidt, det er fandme det eneste? Folk har fortalt mig at det kan være fordi man har en stærk psyke, eller at man bare virkelig ved hvad man tager, at man modarbejder hvilken kræfter det har?

Jeg har også prøvet andre psykedeliske stoffer som, Salvia, AMT, 2C-C og en smule 5-DMT. Samme problem, kan ikke få noget frem, andet end hvis jeg virkelig kæmper for at se lidt.. Min ven som jeg plejede at prøve forskellige ting med, han oplevede altid det helt vilde, med alle mulige farver, væggene der buer og ting der blir større og mindre. Vi har altid taget den samme mængde?

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig.. :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2012 00:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvad forventer du af hallucinationer? Det lyder som om, du forventer meget mere end, hvad man får. Jeg får selv kun mønsterdannelse i ting som regel. Nu har jeg så heller ikke været oppe i heroiske doser endnu.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2012 01:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Hvis det er fordi du kæmper imod, så kan du prøve at tage noget MDMA samtidig. Det er ret gpdt til at sænke paraderne ;)
Ellers så prøv at koncentrer dig lidt mere. Hold koncentrationen på dit åndedræt, og træd ud af din krop. Forestil dig, du er et andet sted end kroppen, det kan være hende ved en lampe eller noget i den dur, hvor det ligger i dit perifære syn.

Og stop med at kæmp. Slap af

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2012 01:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2010 22:22
Indlæg: 11
Jeg ved udemærket godt der ikke kommer en drage flyvende ind igennem væggen (-;
- Men altså ingen farver, kun meget meget lidt bevægelse på et lille sted, som størrelse med en tommelfinger..

Jamen jeg har prøvet alt det der, men jeg har dog ikke prøvet at suplere med mdma, jeg ryger hash til?
Men kan man sagtens mixe mdma med SN?

Har i ikke hørt om det før, for jeg har søgt på både dansk og engelsk, og kan intet finde skrevet om det før :s


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2012 01:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 jul 2009 15:39
Indlæg: 973
Ja du kan godt mixe svampe og MDMA. Hippieflipping kaldes det for.
Jeg tror ikke hashen gør noget ved det. Det burde i hvert fald få dig til at slappe af. Måske skulle du ryge lidt mindre. Hvis jeg ryger "meget" mens jeg tripper, så kommer jeg i en sær tilstand, hvor jeg halvt tripper, og er halvt skæv. Skæv det ene øjeblik og tripper det næste. Det er egentlig heller ikke så sjovt.

Og jo, jeg har hørt om det før.

EDIT: Og reducer mængden af svampe hvis du tager med MDMA. Det vil sikkert åbne dig op, hvilket en del af dig måske ikke har lyst til. Be safe :)

_________________
Seriøs leg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2012 23:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2010 22:22
Indlæg: 11
Altså nu lavede jeg the med 3,5 gram i lørdags, de andre tog lidt over 1 gram, og trippede for sygt..

Altså jeg oplevede præcis det samme, fik måske en lille smule mere visuals, men da jeg så begyndte at suge, forsvandt det mere eller mindre med det samme, jo kunne da godt se lidt, men altså ingen ting..

ikke nok med det, sniffede jeg iløbet af aftenen sammen med 3 andre 1,8 gram MDMA.. og det ændrede ingenting heller, udover mere eufori...

Vikrelig ingen andre der kan hjælpe mig? ved i om 2C-C-Nbome er kraftigere end SN?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2012 23:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 jun 2011 16:23
Indlæg: 16
Geografisk sted: Smokenhagen
tag noget 2cb..
Hvis du kan lide farver og mønstre - så er det det som er sagen..
Men husk nu for gudsskyld at få det rigtige og få noget ordenligt..

Fuck mdma og fuck 2ce og 2cc og alle 2xx faktisk..
Men føler du dig for "hærdet" til svampene - så begynd du dig bare lige så stille roligt at lege med 2cb ;)..
Bar du ved hvad du gør og har styr på hvad du laver


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 00:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Nu kan jeg ikke anbefale at du jagter andre stoffer, for at få det du søger. Det skal nok komme med tiden, så bliver man 'bedre' til at få de visuals der, jo mere man kan slappe af med stoffet. Det er min oplevelse.

Derudover har 2C-C og meget lidt MXE i kombination givet mig hjernedøde visuals, og 2C-C dosen var slet ikke særlig høj.
Så det kommer nok :-)

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 00:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2010 22:22
Indlæg: 11
Jeg syntes det fint du forslår 2C-B, men altså det er jo ikke fordi det er muligt for en gennemsnits ung mand som mig..
Jeg kunne aldrig finde på at tage noget med mindre jeg ved det er det rigtige :-)

Jeg har ansakffet mig en vægt der måler ned til 1 mg, jeg har forsøgt mig med både 5-dmt, 2C-C og AMT.. Intet giver hallu?

Jeg kan da umuligt være hærdet, da jeg aldrig har oplevet det jo? Der kan sgu da ikke være noget galt med mig kan der?

Udover det, har jeg sne foran mine øjne, det er microskopiske og har fået hjerneskanning, været til nerolog og øjnlæge, ingen af dem kan finde ud af hvad der er galt? Fik det i 2008 og det var før jeg prøvede noget som helst.. Nogen der kender det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 00:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2010 22:22
Indlæg: 11
Jeg syntes det fint du forslår 2C-B, men altså det er jo ikke fordi det er muligt for en gennemsnits ung mand som mig..
Jeg kunne aldrig finde på at tage noget med mindre jeg ved det er det rigtige :-)

Jeg har ansakffet mig en vægt der måler ned til 1 mg, jeg har forsøgt mig med både 5-dmt, 2C-C og AMT.. Intet giver hallu?

Jeg kan da umuligt være hærdet, da jeg aldrig har oplevet det jo? Der kan sgu da ikke være noget galt med mig kan der?

Udover det, har jeg sne foran mine øjne, det er microskopiske og har fået hjerneskanning, været til nerolog og øjnlæge, ingen af dem kan finde ud af hvad der er galt? Fik det i 2008 og det var før jeg prøvede noget som helst.. Nogen der kender det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 03:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 okt 2011 18:06
Indlæg: 185
Geografisk sted: In a curious mind
Amorf, tager du noget medicin til dagligt?


Og hvad med tanke spind og andet "mental tripping", oplever du det?

_________________
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.  ~Author Unknown


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 03:33 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2009 19:50
Indlæg: 1002
Har også 'sne foran øjnene', kan ikke lige huske om jeg altid har haft det, eller om det kom i forbindelse med noget HPPD, men har haft det i mange år. Lagde først rigtig mærke til det, da jeg fandt ud af at andre mennesker ikke har det - i hvert fald ikke i samme grad.. Så fik det lidt opmærksomhed

_________________
Ain't nothing to it, but to do it


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 13:37 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
@AmorF

Jeg tror du skyder ved siden af her. Det lyder som om du forsøger at koncentrere dig om, at få svampene til at gøre noget, du synes de skal gøre; en forudindtaget idé om at virkeligheden skal forvrænges visuelt. Hvis du spørger mig, så synes jeg at du skal prøve at arbejde på at slippe denne idé. Slip dig selv fri for forudfattede forestillinger og fokuser på at være til stede fuldt og helt i oplevelsen.

Hvis du virkelig har et brændende ønske om at opleve visuelle effekter, kan du prøve at eksperimentere med at opholde dig i et fuldstændig mørklagt rum (eller med bind for øjnene), hvor du på den måde prøver at fjerne nogle af de mest "forstyrrende" elementer (prøv at lade være med at indtage andre stoffer som MDMA, cannabis osv.). Hvis du har mod på det, kan du også prøve at gøre det alene - eventuelt med en tripsitter, der venter i et andet rum eller lignende.

Der er selvfølgelig ingen garantier for at det lykkes, og måske er du bare skruet sådan sammen, at entheogenerne ikke påvirker lige netop din synssans særlig stærkt, men i sidste ende, kunne det jo også være, at det ikke var det mest væsentlige ved netop din psykedeliske oplevelse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 15:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2009 20:39
Indlæg: 1416
Geografisk sted: Strawberry Fields
Det er lidt hit or miss med psykedeliske stoffer, er min erfaring. Nogle gange får man de vildeste visuals, der dækker hele ens syn, mens de andre gange er meget subtile og man skal fokusere for bare at få en smule visuel effekt. Dog synes jeg, at den psykedeliske virkning er meget sjovere end den visuelle, så det gør mig ikke så meget. Du kan prøve at suge noget lattergas under dit trip, det kan godt kickstarte trippet lidt.

Tolerance kan også have noget at sige, hvis du har prøvet mange gange, indenfor kort tid, at bryde rigtigt igennem, uden succes, så har du nok fået opbygget en tolerance, du lige skal give nogle uger eller måneder til at forsvinde.

Der er også forskel i kvaliteten af svampe. Hvis du ikke har spist svampe fra samme batch, som dine kammerater, kan det meget vel forklare, hvorfor du ikke får nogen synderlig effekt - jeg spiste 3,5 gram svampe på Ozora i år, men fik mindre virkning ud af det, i forhold til hvis jeg spiser 1 gram svampe, som jeg selv har dyrket herhjemme.

Hvis intet af det virker, er der vel ikke andet for, end at du skal op i højere doser, end dine venner. Alle reagerer forskelligt på stoffer, nogen skal have mere end andre. Du er nok en af dem, som skal have mere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 16:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Dose dose dose... :)

Folk reagere forskelligt, og har forskellige metabolisme, biokemi, osv.. Jeg tror bare du skal gå stille og roligt op i dosen. Prøv at gå et halvt gram op ad gangen hvis vi snakker cubensis, så skal du nok ramme "sweetspottet" på et eller andet tidspunkt :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 17:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Fuck mdma
:shock:

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 nov 2012 19:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2008 16:12
Indlæg: 263
Har du (AmorF) samme reaktion på mdma, amfetamin og kokain som dine venner (ved samme dosis)? Fik i 600 mg hver den aften du fortæller om, eller tog du det meste. Det er voldsomme doser btw. Av min tud!

Tager du nogen former for medicin?

Genlæs Andreas/Saiko-Pod post!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 23:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 aug 2010 22:22
Indlæg: 11
Nej :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 23:58 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
What! Har aldrig set OP necro bump noget så gammelt før :o

Fik du løst dit problem?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2021 00:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Skud ud! Det er sgu rimelig klasse at vende tilbage efter 7-8 år med et iskoldt "Nej :)".

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team