Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Hey psychedelia :rocking: jeg har lige fået mig en lille gave af en god ven som består af 80g friske Koh Samui som jeg self er ved at tørre og glæder mig mægtigt til at trippe igen 8) (har prøvet og slappe lidt af her på det sidste)

er der noget som er speciealt ved Koh Samui? frem for andre cubensis ? plejer og spise/drikke alt mellem 3,4-13g er det samme gældene med denne strain ?

Stodder
Brugeravatar

krabler skrev:
plejer og spise/drikke alt mellem 3,4-13g er det samme gældene med denne strain ?
Det er da nogle gigantiske doser må jeg sige! Jeg tror aldrig jeg har været over 3½g.
Jeg mener ikke der er den store forskel på de forskellige cubensis strains. Hvordan de er dyrket tror jeg betyder meget mere.
Jeg ville nok starte forsigtigt ud for lige at se hvor stærke de er...

Dedikeret medlem

Jeg tror ikke han mener 13g tørrede, det må næsten være friske. ;)
Som før nævnt, så er der næsten ingen forskel på de forskellige p. cubensis, hvertfald ikke nok til at de forskellige doserings tabeller nævner p. cubensis som mere end én strain.

Dedikeret medlem

okay jamen så må jeg i krig med dem :D og nej da jeg var oppe på 13g cubensis var det skam tørrede ;) , syntes jeg har rimlig nemt ved at styre en svampe koger så derfor tog jeg det valg og havde det fint hele turen igennem. har læst om folk som er helt oppe omkring 15g.
Syntes selv jeg gerne skal over 5g cubensis før det begynder at tage fart.

Kunne være jeg skulle prøve og lave min første tripraport næste gang jeg tar en rimlig dosis ;).

Medlem
Brugeravatar

okay jamen så må jeg i krig med dem :D og nej da jeg var oppe på 13g cubensis var det skam tørrede ;) , syntes jeg har rimlig nemt ved at styre en svampe koger så derfor tog jeg det valg og havde det fint hele turen igennem. har læst om folk som er helt oppe omkring 15g.
Syntes selv jeg gerne skal over 5g cubensis før det begynder at tage fart.

Kunne være jeg skulle prøve og lave min første tripraport næste gang jeg tar en rimlig dosis ;).

Rimelig hidsige doser du har gang i, bare 5 gram ville tvinge de fleste i 3-4 timers fosterstilling, med egodød og hvad der dertil hører.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
(har prøvet og slappe lidt af her på det sidste)

Hvilke stoffer tager du, ud over svampe? (benzo?)
Hvis du tripper sammen med andre, håber jeg ikke du fylder samme høje doser i dem.

Dedikeret medlem

nej jeg tager ingen benzoer.
Selvfølgelig fylder jeg ik samme doser på folk som ikke har trippet så meget svampe.
Mig og min tripmate var begge oppe på de 13g sammen helt enig i det var en høj dose og det er ik noget jeg har lyst til at gøre lige foreløbigt igen men det var heller ik så jeg følte at jeg hvad skal man sige at jeg havde det skidt med det jeg havde gang i !.
var et trygt sted med min kæreste ven og mig selv ingen telefoner eller noget så det gik.

Tænkte på det med den tripraport er ikke så god til at formulere mig på skrift. Er der nogle modeller man kan gå ud efter som i andre bruger ? :)

forsat god dag til alle ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]