Nu vil jeg også lave en billed log af mit mushroom grow, eller dvs jeg har nogle forskellige strains kørende men denne log omhandler mine cubensis hawaiian samt min oplevelse med at bestille fra spore fra nettet.
Jeg havde fået anbefalet en mushroom eshop af en ven, browsede siden lidt og besluttede mig for at bestille fra den, så jeg bestilte så 5 forskellige cubensis strains bla. hawaii.
Jeg startede godt ud med at fumle med betalings systemet på siden og det lykkedes mig så at bestille den samme ordre 5 gange. Jeg kunne ikke forstå hvorfor jeg havde fået 5 ordre bekræftelser, så jeg kontaktede firmaet og fik et svar tilbage allerede næste dag, om at de nu havde annulleret de 4 fejl ordre, dette skulle vise sig rent faktisk at komme mig til gode, for da jeg modtog pakken ( 5 dage efter ) fik jeg et fint lille brev hvor der stod at de beklagede sig meget over alt besværet og havde kvitteret med 2 gratis spore kanyler, selvom det jo nu var mig der havde kvajet mig.
Anyway jeg var meget mistænksom om hvor vidt sporene ville blive nuppet i tolden eller pakningen ville være så dårlig at kanylerne var smadrede når de noget frem, men det var bestemt ikke tilfældet med dette firma, pakken kom lige igennem tolden og var extremt sikkert pakket
Her er et billed af den fine pakning:

Jeg fik lavet mig et substrat bestående af:
Vermiculilte
Brune Ris blendet til mel
Vand
------------------------------------
Efter 6 dage:

Efter 13 dage:

- Flere billeder kommer efterhånden som dagene går