Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hvor smart er den kombo? (svampe + hash)

Medlem
Brugeravatar

Genial :)

Junior medlem
Brugeravatar

Husk at være opmærksom på at i nogen tilfælde booster det trippet, men for de fleste er det jo bare en side gevinst :rocking:

Insane psychedelia user!

C'mon man. :utfse: Comboen er MEGET almindelig, og hvis folk gad bruge bare 2min på at søge lidt selv, inden de oprettede tråde. Ahhhh. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Ja Saliva har sådan set sagt det. De to går som hånd i handske :). Har du prøvet svampe før? Har flere gange oplevet at svampene var rigeligt i dem selv da det kan være ret overvældene i de lidt større doser. Men har man godt styr på sit svampe trip og har lyst til at booste det lidt er en joint et fantastisk middel. Cannabis øger trippets styrke.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: LOLland
Herlig!
Har selv gode erfaringer med den kombo. Men det er ret saa indviduelt.
Da jeg proevede at trippe paa svampe, var jeg en ret saa ihaerdig bong-ryger. Og kombinationen af svampe og hash, det var lige mig.

Medlem
Brugeravatar

Har kun haft gode erfaringer med den combo. Dog skal man være påpasselig, da det kan kaste trippet en del op i styrke. Hvis du er vandt til både Cannabis og Svampe rusen hver for sig, og er påpasselig med dosen, burde det ikke volde nogle problemer.
Hvis jeg ryger under peaket, eller come-up bliver trippet forstærket en del, både psykisk og fysisk. Hvis jeg ryger under come-down, kan det sagtens skaffe lidt af magien tilbage igen.
Pas på med bong, da det efter min erfaring kan gøre hele oplevelsen en del smeltet. De gange jeg har gjort det, har det gjort trippet ret så meget mere intenst. Foretrækker hundrede procent hellere en god joint, da trippet for mit vedkommende bliver en del mere klart, og kan huske en del mere af det end hvis jeg ryger bong. (Har dog kun prøvet det i slutningen af de trips jeg har gjort det)
En anden god ting ved komboen, er at hvis du er en af dem som oplever mavesmerter ved indtagelse, kan Cannabis dæmpe kvalmen og/eller mavesmerterne.

Bare vær påpasselig, så skal du forhåbentligt nok få en god oplevelse :)

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Jeg synes kun det er godt på comedown.. ryger aldrig når det peaker, synes det tager magien svampe rusen, sløre klarsynet, og tåger generelt oplevelse.

Mvh. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Citat:
ryger aldrig når det peaker, synes det tager magien svampe rusen, sløre klarsynet, og tåger generelt oplevelse.

Enig - jeg synes faktisk at det er direkte ærgerligt at ryge under trippet. Det ødelægger mange af de fantastiske aspekter ved et trip, synes jeg. Så vil jeg helllere bare tage en større dose fra starten af.

Medlem
Brugeravatar

Hvornår er det ikke godt at ryge som kombo?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]