Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle! Jeg har for nyligt "forhastet" mig og bestilt Philosophers stones (psilocybe tampanensis) - altså færdige, samt et growkit fra et hollandsk site, men har nu ved at have søgt yderlige på psy, fundet ud af at de sandsynligvis er ulovlige i modsætning til i holland. Er jeg på røven? :shock:

Mixe

Dedikeret medlem

Sandsynligvis ikke. De fleste af den type pakker kommer frem uden at blive "opsnappet" - men du har begået en ulovlighed, og der er altså desværre en risiko for at du bliver straffet.

Medlem

Overhovedet ikke :) Da du har købt en pakke fra et land inden for eu, og samtidigt ikke har bestilt varer til over 1300 ( mener toldgrænsen ligger der) er der minimal chance.

Junior medlem

okay, det letter alligevel. Men fik lige lidt noia og tænkte den kunne blive snuppet eller noget. En anden ting: sender "disse" sites normalt ikke diskrete pakker? mere med hensyn til familiær nysgerrighed omkring pakkerne... :?

Medlem

Ja de sender i alm papkasser. intet suspekt i det. så slipper de lettere igennem uden at blive tjekket :) Held og lykke med dit grow :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
Hypotetisk spørgsmål.
Hvis tolderen for åbnet pakken og genkendt at det er et svampe growbox(hvis man kun bestiller growbox'en og ikke trøflerne). hvordan i al verden ville han så være i stand til at kunne se at det er en af de "ulovlige" svampearter og ikke en af de 100'vis af lovlige spisesvampe som findes rundt omkring i verdenen,(udelukkende ved at kigge på det inokulerede mycelium lag) uden af skulle sende det til et laboratorie og få lavet test som vil være ret dyre?? og hvis han kun står med 1 growbox i hænderne er det vel højst usandsynligt at han ville spilde så mange ressourcer på dette. Eller hvad siger i?

Hilsen Schroomers

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Der står på growboxens indpakning hvad det er + der som regel følger en invoice med... Cubensis Growkit er sgu ret afslørende ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Freakaling skrev:
Der står på growboxens indpakning hvad det er + der som regel følger en invoice med... Cubensis Growkit er sgu ret afslørende ;)

Har efterhånden haft en del growkits i hånden og hver eneste gang er de dukket frem uden problemer =)

Alle dem jeg har modtaget, har der hverken været en invoice, som man kunne læse noget som helst ud fra eller på andre måder mærkater på de kits for du kunne se hvad de indholdt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Bruger den samme vendor hele tiden - og der følger en invoice med + rnanual hvor der står noget med magic mushroom growkit...

Men alle steder er jo ikke ens ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted mellem den anden og tredje Bardo
Man kan vel også bare skrive en mail og be' dem om at sende den over mail istedet for at minimere det alt for åbenlyse ulovligheder, firmaerne er vel heller ikke interesseret i at deres kits ikke kommer frem...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
det eneste jeg fik da jeg bestilte mit kit, var kassen med mycelie, intet andet... ikke så suspekt... Ligner jo bare en kasse med muggen havregryn :P

Junior medlem

Jeg har nu trygt modtaget pakken uden nogen form for uønsket opmærksomhed.. ahh :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]