Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Redosering.
Medlem

Geografisk sted: Snurrestrup
Hej.

Har lige et spørgsmål ang. redosering af p. Cubensis.

Har efterhånden været på omkring 10 ture på svampe, hvoraf størstedelen har været succesfulde. De fleste gange, under comedownet, har jeg redoseret med 50-100% af startdosen, fordi jeg simpelthen bare har haft lys til 'lidt mere', da det er gået så godt, og mit humør som regel er helt i top.

Problemet er, at jeg ikke rigtigt føler at kunne mærke redoseringen. Sindet kører på højtryk, når først de træder ind, ellers er jeg generelt helt nede på jorden.

Min teori er, at jeg allerede har 'trådt ind i verdenen', så det første indtrædende kick oplever jeg ikke igen samme aften - eller også redoserer jeg simpelthen med for lidt!

Typisk har jeg spist 2,5-3g tørret (fin dosis for mig. Visuals jeg kan forholde mig til, og tankestrømmen kan jeg kontrollere. Føler faktisk, at jeg er helt mig selv, blot med en god fornemmelse i kroppen og en trang til at stene.) Har typisk redoseret med 1-2g +4 timer efter start.

Har egentlig ikke nogle spørgsmål, vil bare gerne høre jeres erfaringer med redosering..

Dedikeret medlem

Du redoserer for sent, vil jeg mene.

Medlem
Brugeravatar

Har det samme spørgsmål :)
tror at man skal redosere når trippet går i gang, eller lidt inde i det.
Lige efter et trip, skal man vist æde dobbelt så meget for at opnå samme effekt som først, pga tolerance. Derfor tror jeg det er dumt at redosere på comedown, da man er trådt ud af verdenen som du siger :)

Medlem

Derosering for sent ja. Du kan stortset ikke komme ordenligt tilbage hvis trippet først er gået halv død.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]