Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej Psychonauter :)

Hvad er forskellen på virkningen mellem disse 2?
Jeg er klar over der igen er flere forskellige svampe/trøfler under de to kategorier, f.eks. mexican, thai, colombian osv, men er der nogen bestemt forskel?
Har købt trøfler hjem til mit andet svampe trip, første gang var på Cubensis Mexican, hvad kan jeg forvente?

Vil også gerne høre hvor vidt det er muligt at redosere?

Thanks in advance!

Medlem
Brugeravatar

Forresten, trøflerne jeg har bestilt er Tampanensis Mexicana og nogle kaldt Schlerotia :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har kunne læse mig frem til at Trøfler skulle give et kraftigere tanketrip, men knap så mange visuels. Jeg har læst at de derfor bliver kaldt Philosophers stone. Af en eller anden grund er det også den eneste psilocybin holdige svamp der stadig er lovlig i Holland?

Citat:
The Tampanensis magic mushroom is also known as the truffle or philosophers stone. This magic mushroom will give you a philosophical, happy and visual trip. The Tampanensis magic mushroom can last as long as 6 hours. They look very different from the other magic mushrooms.

Jeg tror der er meget tanketrip over disse svampe. Hvorfor kan jeg ikke forklare, da jeg ikke ved hvilke alkaloider de indeholder flere eller færre af i forhold til andre svampe.

Redosering er en mulighed inden du peaker, da det forlænger peaket og trippet i det hele taget. Der er dog delte meninger om dette, så du må nok holde øje med hvad de andre har at sige til det. :wink: Jeg har altid fået meget ud af redoseringer af svampe!

Inde på Erowid.org fandt jeg denne liste over hvor mange % Psilocybin, Psilocin og BAEOCYSTIN de forskellige svampe indeholder.

Her et link til siden http://www.erowid.org/plants/mushrooms/ ... nfo4.shtml

Læg mærke til at de skriver!:

Citat:
Please note that these do not represent average values for widely sampled populations. Just because a mushroom species has some samples that show high or low concentrations does not mean that all mushrooms of that type have levels matching those in this chart.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]