Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 nov 2021 09:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Totalt noob spørgsmål her, men kan man regne med at der kommer SN på de samme steder flere år i træk? Fandt ENDELIG en mark med et par gamle, møre nøgenhatte efter mange ugers jagt men der var kun en 4-5 tilbage på spottet. Er der gode chancer for de kommer der næste år?

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2021 10:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Det kan du godt regne med - og hvis der kommer noget regn, kan du godt være heldig endnu! Det er først slut, når nattefrosten virkelig har sat ind =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2021 11:21 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
De svampe, du postede, så ud til at være større/længere end gennemsnittet. Det er meget muligt, at du har overset nogle af de mindre.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2021 12:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Hindbaerroulade skrev:
De svampe, du postede, så ud til at være større/længere end gennemsnittet. Det er meget muligt, at du har overset nogle af de mindre.

Det er en lillebitte mark på 70x20 meter og mig & min kæreste ledte grundigt i godt over 1 time, så vi kan da ikke have misset det helt store... de var også meget gamle og skrøbelige dem jeg fandt. Men det kan da godt være! Måske jeg tager en tur til i næste uge bare for sjov :)

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2022 21:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 mar 2022 17:21
Indlæg: 2
Har kastet mig ud i at lave et par kasser med cubensis. Første flush er lige høstet, og nu ville jeg så rehydrere kagerne, men den ene knækkede lidt på midten(satans uheld). Er det en katastrofe, eller skal den nok klare det?
Første gang at jeg prøver fra bunden selv, så har ikke lige noget at gå ud fra. Håber at der er en som har prøvet det før, og er behjælpelig med et svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2022 20:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2022 18:30
Indlæg: 4
Har før dyrket og tager "Golden teacher" og med 3 gram fik jeg et rigtig godt trip.
Nu vil jeg gerne prøve mine SN'er

Mine spørgsmål er så:
1. Jeg har været ude i naturet og samle SN, hvad er dosis så? Har læst de er mere potente op til 70% mere, vil det sige jeg burde starte med 1.5gram (tør vægt)
2. Bør jeg "lemon tek" dvs. opløse de pulveriserede SN'er i frisk presset lemon juice før brug. (Lige som jeg gør med mine golden teachers)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2022 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2022 18:30
Indlæg: 4
M.rasmussen skrev:
Har kastet mig ud i at lave et par kasser med cubensis. Første flush er lige høstet, og nu ville jeg så rehydrere kagerne, men den ene knækkede lidt på midten(satans uheld). Er det en katastrofe, eller skal den nok klare det?
Første gang at jeg prøver fra bunden selv, så har ikke lige noget at gå ud fra. Håber at der er en som har prøvet det før, og er behjælpelig med et svar.


Det er sket for mig en gang, jeg lod bare som om det ikke skete og alt virkede som det plejer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 okt 2022 20:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
Hej Shroomer

1½ g er en fin mængde. Men de virker det samme. Om end lidt anderledes. Randbæltet glanshat, virkede for mig lidt mere speedet end cubensis, og spids nøgenhat. Så måske der er noget om snakken (men det er svært at tale om).
Jeg foretrækker at spise dem tørre, men det er en smagssag. Cubensis smager lidt grimmere, hvilket måske er årsagen til at folk foretrækker at trække på dem. Spids nøgenhat smager dejlig svampet, lidt jordet og græsset, og forvolder, så vidt jeg ved, ikke særligt mange maveonde. Synes faktisk det er en smule syndt, hvis du lemontekker spids nøgenhat. En kop urtete, kan også gøre det.


edit: Jeg snakker for resten om baeocystin, glemte bare lige at nævne det.
Dosisækvivalent er nogle gange 1 til 1


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2022 17:13 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2014 17:34
Indlæg: 796
shroomer79 skrev:
Har før dyrket og tager "Golden teacher" og med 3 gram fik jeg et rigtig godt trip.
Nu vil jeg gerne prøve mine SN'er

Mine spørgsmål er så:
1. Jeg har været ude i naturet og samle SN, hvad er dosis så? Har læst de er mere potente op til 70% mere, vil det sige jeg burde starte med 1.5gram (tør vægt)
2. Bør jeg "lemon tek" dvs. opløse de pulveriserede SN'er i frisk presset lemon juice før brug. (Lige som jeg gør med mine golden teachers)


Hvordan gik det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2023 18:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2007 15:12
Indlæg: 204
Geografisk sted: på toppen.
Hej venner, i har før hjulpet mig så meget så her kommer lige et spørgsmål mere.
Jeg er ved at gå fra spore til agar, og det er gået mega godt (lidt langsom vækst men det har set godt ud) indtil i dag da jeg lægger mærke til de her lidt mørkere områder samt et sted hvor myceliummet bobler?

Tror i det er kontaminering? jeg mistæker det er pga kondens på indersiden af låget, så er der dryppet væske ned på myceliummet?

Billede

Billede

Sidste spørgsmål skal jeg vente til der er mycelium på hele skiven inden jeg smider det ned til mit ryegrain?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 aug 2023 16:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 aug 2023 16:35
Indlæg: 1
:hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2023 15:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 aug 2023 13:21
Indlæg: 1
Er der nogen der kan fortælle mig hvad vi har fundet her? Yay or nay?

Billede
Billede
Billede
Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 aug 2023 16:21 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Desværre til hele håndfladen =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2023 22:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2021 12:17
Indlæg: 151
Geografisk sted: Fyen
Finder i stadig derude, folkens? Opgav egentlig at lede mere efter mit trip i sidste uge, men på reddit og rundt omkring ser jeg stadig folk med store fangster, så overvejer at tage en sidste udflugt, om ikke andet bare for motionen - er ikke lige klar på at trippe igen foreløbig, især med alt det lort der foregår i mit liv, men er simpelthen blevet så glad for turene på marken, og fuck jeg kunne godt trænge til at koble af med at stirre på græs i et par timer. I alt i år fandt jeg omkring 1.5g hvilket er usselt i forhold til sidste års 5.7g men det har også været en exceptionelt skod-sæson ift. andre år. Hvor meget har i fundet? Bare så jeg kan være misundelig :wink:

_________________
"...Man in the future will no longer be a creation of nature, or of chance, or of God, but a manufactured product"
-Theodore Kaczynski


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2023 13:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Sæsonen slutter først når der er sne eller -5 grader en nat ca


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2023 18:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2018 17:28
Indlæg: 5
MuffDiver skrev:
Finder i stadig derude, folkens? :wink:


Finder stadig ok.

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2023 21:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Fedt og se Jonny!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2024 01:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jan 2024 01:37
Indlæg: 1
Hvor gram skal man spise af Koh samui eller Jack Frost.

Har spist 12 gram valhalla og det vil gerne prøve og ramme samme nivue igen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2024 09:33 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Neslein skrev:
Hvor gram skal man spise af Koh samui eller Jack Frost.

Har spist 12 gram valhalla og det vil gerne prøve og ramme samme nivue igen


Alle tre er strains af cubensis, så der burde ikke være den store forskel. Med det forbehold at potens kan svinge lidt fra batch til batch.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2024 18:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jan 2024 19:42
Indlæg: 14
Med fare for at lyde som en idiot xD

Jer der tripper og arbejder med jer selv samtidig. Kald det selvudvikling, større selvindsigt eller whatever, hvordan griber I det an?

Jeg skal på lørdag i sommerhus med to venner og har tænkt mig at nappe 2g red boy (cubensis så vidt jeg ved). Jeg kunne godt tænke mig at arbejde lidt med mig selv under trippet, men har absolut et minimum af erfaring. Har kun prøvet philosophors stone for en del år siden snart, og kun en enkelt gang.

Er der nogle der har et godt råd eller to til hvordan jeg bedst griber det an hvis jeg gerne vil fordybe mig lidt i mig selv og måske den vej kan åbne op for en eller anden for for selvindsigt eller hvad ved jeg.

Haha hold kæft jeg synes det lyder vagt, men jeg håber det giver mening alligevel.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 31, 32, 33, 34, 35  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team