Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2010 01:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 feb 2009 20:23
Indlæg: 9
weeerneeer skrev:
Ja bare vent en uge-14 dage, så skulle det være i orden..


Perfekt! Mange tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2010 22:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2010 22:50
Indlæg: 5
Nogen der kender et sted nær Århus hvor man kan samle SN? (har læst mig til at jeg nok skal vente en måned eller to endnu, men spørger nu alligevel :) )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2010 22:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
pollepadehat skrev:
Nogen der kender et sted nær Århus hvor man kan samle SN? (har læst mig til at jeg nok skal vente en måned eller to endnu, men spørger nu alligevel :) )


http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 63#p413863


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2010 15:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2010 22:50
Indlæg: 5
Tak for tippet, havde dog læst det før :) Tænkte mere på et bestemt sted hvor folk havde fundet nogen før. Tager gerne imod pm's...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2010 15:54 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2004 17:47
Indlæg: 1308
Geografisk sted: København
pollepadehat skrev:
Tak for tippet, havde dog læst det før :) Tænkte mere på et bestemt sted hvor folk havde fundet nogen før. Tager gerne imod pm's...


Jeg tvivler på at folk videregiver info om deres personlige "guldminer", men du kan da være heldig. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2010 19:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 maj 2010 22:50
Indlæg: 5
Hehe, tænkte jeg nok. Men kunne altid håbe :)

Anyways, jeg må bare ud og scoute lidt en dag :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2010 09:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 okt 2009 02:03
Indlæg: 27
Hej Psyc.

Jeg har modtaget 20 gram frisk Sclerotium - Philosophers stones fra en ven i Holland.
Der er imidlertid lang tid til at vi får gjort klart til at indtage det.

1. Spørgsmålet er: Hvordan skal det opbevares?
Er jeg nød til at tørre det igennem - eller kan de ligges i fryseren eller køleskabet?

2. Spørgsmål: Er udblødning i varm te - derefter drukket på tom mave en anbefalelsesværdig måde at indtage det på?

På forhånd Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 aug 2010 13:36 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2008 13:58
Indlæg: 947
Geografisk sted: Kolding
1: Gennemtør dem. Opbevar dem herefter mørkt, tørt og køligt. Gerne i fryseren :)

2. Ja, vær opmærksom på hurtigere comeup :)

_________________
Jeg danser med Mr Brownstone............................................................................. :gud: - sunshine reagge


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2010 18:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Måske er det et dumt spørgsmål, men better safe than sorry. ;)

SKAL det være halm man dyrker på, eller kan man også dyrke på hø?

mvh. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2010 18:38 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
Man kan sagtens dyrke på hø, det har jeg gjort i 80'rne.

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 aug 2010 18:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Kaktus Klausen skrev:
Man kan sagtens dyrke på hø, det har jeg gjort i 80'rne.


Nå jamen det var da heldigt, når nu jeg har et loft fyldt op med det :D

Btw. så er du sgu da en gammel mand? :lol:

Og i øvrigt, så tak for svaret :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2010 19:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 jul 2010 22:42
Indlæg: 2
hej, jeg vil gerne vide om hvor jeg burdet plukke svampe? en af mine venner sagde noget om heste folde eller ko marker? og er der nogle der har et godt svampe sted i roskilde? jeg glæder mig til at prøve at plukke og spise mine egne svampe!


tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 aug 2010 20:41 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Helt ærligt folkens, hold nu op med at spørge folk om specifikke locations at plukke svampe. Ingen rask svampeplukker vil dele sine jagtmarker med totalt ukendte personer :mrgreen:

smaakagen skrev:
hej, jeg vil gerne vide om hvor jeg burdet plukke svampe? en af mine venner sagde noget om heste folde eller ko marker?


Hestefolde og komarker er ganske gode steder at lede. SN kan skyde op alle mulige steder, men det er hovedsageligt på sådanne marker. Jeg har selv haft god held med at samle på en mark, hvor der gik heste det meste af året.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2010 12:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 feb 2008 00:18
Indlæg: 244
Geografisk sted: helt der ude hvor køerne har nummerplade på.
jeg har altid haft et luftfilter der hvor luften kommer ind i growboxen, men er det også nødvendigt at have et filter der hvor luften kommer ud, fordi har tænkt på at bariterier vel godt kan kravle imod luftstrømmen og ind i growboxen.
i må undskylde hvis det er blevet besvaret før, men kunne ikke finde svar på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2010 13:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
rasmus spandmand; Nej, det skulle ikke være nødvendigt hvis du holder et konstant overtryk i kassen (hvilket du jo gør vha blæseren).
Det er samme princip som når man arbejder foran et flow hood.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2010 20:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hurtigt spørgsmål:

Når jeg injecter igennem tyvek, er det så nødvendigt at lægget et stykke tyvek mere oven på det man injected igennem? Eller er de huller som nålen efterlader så små at det ikke har nogen risiko for kontamineringer?

På forhånd tak,

mvh. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2010 20:27 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jul 2009 16:48
Indlæg: 762
Det ville nok være en god idé at lægge noget nyt på, da du skal huske på at luftstrømmen vælger "the path of least resistance" (hvad hedder det på dansk? Den mindste modstands vej? Nej vel...).
Hvis luften kan strømme mere uhindret igennem det lille hul end igennem tyvek'en, så vil den gøre det, og måske hive nogle bakterier eller fremmede sporer med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2010 20:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Culpepers skrev:
Det ville nok være en god idé at lægge noget nyt på, da du skal huske på at luftstrømmen vælger "the path of least resistance" (hvad hedder det på dansk? Den mindste modstands vej? Nej vel...).
Hvis luften kan strømme mere uhindret igennem det lille hul end igennem tyvek'en, så vil den gøre det, og måske hive nogle bakterier eller fremmede sporer med.


Det er modtaget :)

Vildt med så hurtig respons.. :D

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 sep 2010 21:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 sep 2010 21:05
Indlæg: 1
Hej alle sammen.
Har de seneste dage været helt optaget af at læse om svampe herinde. Jeg har aldrig selv prøvet og tage svampe, men kunne ufatteligt godt tænke mig og prøve det, da det lyder utrolig spændende! Jeg ville bare stille nogle spørgsmål om det som jeg håber i kan og vil svare på.
Hvilke forskellige måder kan man tage svampe på?
Kan det være farligt, og hvordan?
Er der noget man skal gøre/ikke gøre før/efter man tager svampe?
Andet man burde vide om det?

Håber at få svar, har jeg ikke postet det rigtige sted må i lige sige til hvor det så skal hen, da jeg er ny :)
Hilsen Kasper.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2010 00:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Kasper1993:

Indtagelsen kan foregå på flere måder, alt afhængigt af hvad man foretrækker. Oftest æder brugeren svampene friske eller tørre. Som tørre er de rigtig gode i en god kop té hvilken kan anbefales. Husk at drik mens den er varm! Ellers kan det smage af h...... til :) brug eventuelt lidt sukker til at sødne det til med eller en lille smule mælk/fløde :)

Som førstegangsbruger vil jeg råde dig til at lægge stor vægt på:
Mental tilstand - Hvis du har skeletter i skabet og et ikke så stærk sind, skal du passe på. Det kan give grimme oplevelser!
Set og setting - Gør dit trip "område" hyggeligt og ryd evt. gerne op inden du rejser. Så skal man ikke tænke på der er rodet, men at der ser pænt ud :)

Efter trippet: slap af lidt, lad det aftage inden du besøger familien og sådanne ting :) Hyg lidt om dig selv, prøv at husk hvad du har oplevet og få styr på tankerne :)

Her på psy's egen Wiki kan du læse mere om før/efter, overvejelser, indtagelse, dosering og alt andet du har brug for at vide :)
Læs eventuelt et par trip-rapporter der omhandler det psykedelia du har tænkt dig at prøve, for at få en idé om, hvilken effekt dit valgte psykedelia har/kan have :)

Sig endelig til hvis jeg glemte noget eller der er andet du vil vide :) Der er rigeligt med psykonauter herinde der kan besvare stort set alt :P

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 35  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team