Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 09 aug 2016 20:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 jul 2016 13:14
Indlæg: 11
Til FSO, tusind tak for dit svar, vi har dog allerede fundet 4 gr tørret, så vi har vors fine små steder, hvor de er start, vi har lagt billeder op, så det køre uden beklagning fra vores side, men nye erfaringer søger vi altid :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 aug 2016 20:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Tidligt ude i forhold til at få et stort udbytte af turene, men I får jo fundet stederne og mon ikke flere af dem kommer til at give i et længere tidsrum.
Og igen næste år hvis i passer på og sørger for at kultivere jeres marker - gamle mørke svampe smattes ud i græsset hvor de findes for at få spredt sporene.
Lad de mindste stå - lad dem heller vokse sig store inde de plukkes eller endnu bedre lad dem stå så de kan få smidt deres spore.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2016 16:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Sad lige en diskussion med en med-festival gæst, og skal lige høre: Er der nogen alvorlige bivirkninger ved at tage psilocybinsvampe imens man er på SSRI?

Påstanden går på, at personen var overbevist om at de havde hjerteflimmer og var ved at dø, men det lyder på mig som et ikke-medicinrelateret angstanfald..

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 sep 2016 01:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 sep 2012 09:37
Indlæg: 8
Skal jeg bare vente på regn eller bliver i år bare et extremt dårligt år?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2016 13:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Du skal bare vente på regn. Men pas på - de er bevogtede i år

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 sep 2016 14:30 
Fuck et fedt billede Knark :rocking:


Top
  
 
Indlæg: 27 sep 2016 14:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2012 15:32
Indlæg: 658
Tak :D
Det er på sådanne tidspunkter, man ville ønske, at ens kamera ikke var en iphone


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 okt 2016 05:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 nov 2012 06:42
Indlæg: 25
Hej drenge og piger

Jeg samlede en del SN sidste efterår og fandt også hvad jeg troede var 2 "gode svampemarker" hvor jeg fandt henholdsvis ca 350 SN på den ene og ca 500 på den anden. På andre marker fandt jeg også SN bare slet ikke i så store mængder.

Nu har jeg bare trasket de her to marker tynde flere gange siden starten af september og har på de to marker til sammen fundet 14 stk. Jeg har hele tiden fortalt mig selv at det er fordi det ikke er særson i nu og de skal nok komme. Så i forgårs gik jeg tur med min hund langs en sø der nærmest ligger mellem de 2 gode marker og her fandt jeg 22 SN. Alle sammen var meget store og nogen halv spist af laver, som om de har stået der længe. Det undret mig når der nu ikke rigtig er kommet nogen på de "gode marker"

Så lyder mit spørgsmål.. Skal der nok kommer mange flere SN på mine "gode marker" nu når vejret tillader det? eller kan der godt komme 500 det ene år og kun 10 næste år?

( jeg er godt klar over at SN ikke vokser det samme sted på marken som sidste år og at sidste år, var et godt svampe-år pga. den meget regn.)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2016 00:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 jul 2016 17:55
Indlæg: 35
disposable hero skrev:
Hej drenge og piger

Jeg samlede en del SN sidste efterår og fandt også hvad jeg troede var 2 "gode svampemarker" hvor jeg fandt henholdsvis ca 350 SN på den ene og ca 500 på den anden. På andre marker fandt jeg også SN bare slet ikke i så store mængder.

Nu har jeg bare trasket de her to marker tynde flere gange siden starten af september og har på de to marker til sammen fundet 14 stk. Jeg har hele tiden fortalt mig selv at det er fordi det ikke er særson i nu og de skal nok komme. Så i forgårs gik jeg tur med min hund langs en sø der nærmest ligger mellem de 2 gode marker og her fandt jeg 22 SN. Alle sammen var meget store og nogen halv spist af laver, som om de har stået der længe. Det undret mig når der nu ikke rigtig er kommet nogen på de "gode marker"

Så lyder mit spørgsmål.. Skal der nok kommer mange flere SN på mine "gode marker" nu når vejret tillader det? eller kan der godt komme 500 det ene år og kun 10 næste år?

( jeg er godt klar over at SN ikke vokser det samme sted på marken som sidste år og at sidste år, var et godt svampe-år pga. den meget regn.)



Mener at det kan variere fra sæson til sæson hvor "god" en mark er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 okt 2016 20:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 apr 2001 01:01
Indlæg: 1149
Som med alle andre svampe er det stærkt afhængig af vejret. Hvis forholdene ikke er gunstige til at der kommer mange op, kommer der ikke mange op - Næste år kan der så komme mange, eller slet ingen.-

_________________
Problemer med misbrug af stoffer? Giftlinje, hjælp osv. her.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2017 17:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 jul 2017 16:49
Indlæg: 1
hvis jeg først har spist 3 gram halv tøret mexikanske kan jeg så godt spise et par gram mere når jeg har set effekten af de første ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 07:19 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 jul 2017 06:34
Indlæg: 1
Jeg var ude at lede efter SN for en uge side uden held. Jeg ved godt at jeg var lidt tidligt på den men jeg tænkte at forholdene for dem har været ret gode indtil videre. Er der nogen der har haft noget held med at finde dem endnu?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 16:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 13:52
Indlæg: 13
lisbethogbent skrev:
hvis jeg først har spist 3 gram halv tøret mexikanske kan jeg så godt spise et par gram mere når jeg har set effekten af de første ?


Nej, det ville være spild af svampe. Din tolerance vil være ret høj og du vil ikke kunne mærke noget af de ekstra svampe du kunne spise. Bare start med en lav dose og så gør den større næste gang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 17:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
HydroxyOxy skrev:
lisbethogbent skrev:
hvis jeg først har spist 3 gram halv tøret mexikanske kan jeg så godt spise et par gram mere når jeg har set effekten af de første ?


Nej, det ville være spild af svampe. Din tolerance vil være ret høj og du vil ikke kunne mærke noget af de ekstra svampe du kunne spise. Bare start med en lav dose og så gør den større næste gang.


Ikke helt enig. Sidst jeg spiste svampe startede jeg med 2 gram og addede så ca. et gram i løbet af trippet + weed. Det gjorde ikke at jeg trippede hårdere, men mit trip endte med at vare længere tid end normalt. Men tror de ekstra svampe skal spises inden der er gået 1,5 time, ellers har HydroxyOxy nok ret. Du burde dog ikke have behov for mere når du har spist 3 gram.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2017 17:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jul 2017 13:52
Indlæg: 13
Jeg formodede at han mente midt i trippet og dermed efter 1 time, hvilket i så fald det ville være et spild. Man kan nok godt forlænge som du siger, jeg fik bare indtrykket af at han ville gøre trippet stærkere og ikke forlænge det.

Jeg er enig i at 3 gram burde være nok, som du siger, hvis de er tørrede.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 nov 2017 15:33 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 aug 2010 23:22
Indlæg: 81
Jeg er ved at gro nogle McKennaii svampe i et kit, og har været lidt for ivrig med forstøveren, tror jeg. Der er begyndt at komme lidt hvide pletter på hattene, og nogle er helt dækkede. Jeg tænker at det er mycelie, og forhåbentligt ikke mug, men er de i så fald stadig spiselige? De er små endnu, jeg håber ikke jeg har spoleret dem.

_________________
To, tre, fir', trod' det var en flue!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 17:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2018 17:42
Indlæg: 2
Jeg søger svar til om det er muligt at finde spids nøgenhed eller andre psykedeliske stoffer nu her i januar? Ved godt sæsonen ikk er nu, 'en om det er muligt


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2018 17:57 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det kan du sagtens du skal bare finde en som vil sælge dig til dig, hvilket du ikke får hjælp til herinde, men derudover velkommen til :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2018 11:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 jan 2018 17:42
Indlæg: 2
Mente mere om der stadig var chance for at finde dem i naturen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2018 12:07 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er der ikke :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 682 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team