Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tog et smut til Birkerød idag, havde hørt at der endelig sku være en go chance der. Men kom hjem med tomt bæger. :stupid: Ligesom sidste år på Holte golfbane! Men i år ska det sku lykkes, det har regnet og været let nattefrost. Min hjerne har krænsket alle mulige steder igennem i Københavns området, incl Dyrehaven, men der er der nærmest rippet for SN før man dukker op. Så hvis der er nogen der kender et godt sted og vil ud med det, er jeg mere end åben. Har ikke prøvet dem i 5 år nu! :gud:
Er også åben for en fælles tur, hvis der er nogen der er interesseret. Har da læst "Forbyd Naturen at gro...", og ka nemt genkende en SN, samt har samlet i 20 år. :joint:

Senest rettet af Detlev 03 okt 2009 22:12, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
jeg kender et godt sted .. NO MANS LAND !!!!!!!!!

Medlem
Brugeravatar

Tro sku næsten det et nemmere at bestille et grow kit og ta den derfra, end efterhånden at prøve finde SN i naturen. Er der noget om de sprøjter, eller er det bare et rygte?

Medlem
Brugeravatar

spräjter ?

Medlem
Brugeravatar

:hm: . Did you have a bad expirience on your last trip, or just a sad childhood? Go for it! :rocking:

Medlem
Brugeravatar

according to my last post?

Medlem
Brugeravatar

Detlev skrev:
Er der noget om de sprøjter, eller er det bare et rygte?

bare et rygte.

Medlem

Geografisk sted: slagelse
Suekichi skrev:
Detlev skrev:

bare et rygte.

OMG det lyder sku hesligt, håber da også bare at det er et rygte.
med min nøjer tankegang skulle jeg sagtens få det til at give mening at de ville have styr på de små sataner

"de er guds fejl, nu må vi ryde op for ham, vi gør det ulovligt, og prædiker ondt om det i alle retninger!" hahaha..

ja no mans land ville være godt... tag langt ud i ingen ting,, og prøv at find kreature ;D der åbenbart går rundt uden herre.. gælder hjorte med? :P

Medlem
Brugeravatar

Tror godt nok alligevel Dyrehaven sku være et af de steder, hvor der ikke sku være sprøjte lort. En af mine venner fandt 300 stk deroppe på en dag sidste år. Ka være de trods alt tar lidt hensyn til flora og fauna?!

Medlem
Brugeravatar

[quote="Detlev"]De mest nysgerrige og åbne, er som regel også dem der får alle oplevelserne...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu bor jeg sgu i Birkerød og nu tog du lige aaalt håbet fra mig om at finde de spidsnøgenhat? :evil: not cool dude...

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 08 okt 2009 22:35, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
De steder som folk ved hvor der plejer at komme spids nøgenhat, og som er kendt af mange, er som regel også næsten revet væk hvis man ikke kommer først.

Dem der har deres eget spot, og som de går ud fra kun er kendt af dem selv, og vennekreds måske, vil jo heller ikke afsløre det :).

Nej, tror sku næsten det handler om du må ud og lede igen, i håb om du kan finde dit helt eget spot.

Lykke til. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er nu slet ikke så kompliceret, du kan snildt finde Spids nøgenhat hvis blot du gider arbejde lidt for det først.

1. Du skal ud på en græsmark hvor du kan se græsset er nedbidt efter kreatur og hvor der forekommer disse mørkgrønne, velgroende græstuer som vidner om at kvæget der har græsset der henover sommeren har efterladt en god mængde gødning til vores psykedeliske venner. :)

2. Når du har fundet din mark som du vil gennemsøge for den rette svamp, så bered dig på at strække synet efter noget der gemmer sig i mellem græsstråene. Kig ikke i for højt græs, kig i noget lidt nedbidt græs som står i skyggen. Ikke alt for tørt. De er små, men finder man først en så kan de springe frem i øjnene på en. Det er gnomernes verden vi har med at gøre her. ;)

pøj pøj!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Suekichi skrev:
Detlev skrev:

bare et rygte.

Bare et rygte - nej da.. Manden snakker om growkits, mange steder kan man så også bestille sporer der allerede er opløst og klar i en sprøjte - dette indebærer jo så, at man selv skal lave kagen - Men så er det jo højst sandsynligt en cubensis strain vi taler om, og det er nu også et hyggeligt projekt!=)

Men vil gi' InnernNetexplorer - du må ikke give op bare fordi, du ikke har haft heldet med dig - du skal bare finde en god mark... De er derude! Bare ikke over alt..

Held og lykke!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Tag ud i Dyrehaven og se dig omkring ved golfbanerne! Det er højsæson lige nu!
Jeg har selv været derude fredag, lørdag og søndag og der er MASSER af de små sataner.
Havde jeg haft tid, så har jeg besøgt Dyrehaven HVER dag i sæsonen :-D
Jeg får dog først tid til at tage derud på lørdag, så vær lige så venlig at gemme nogle svampe, når nu jeg har offentliggjort mit personlige spot :-)
Knæk&Bræk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg arbejder på et golfcenter og bor op af en komark, kunne være jeg skulle holde øjnene lidt åbne hehe :D

Medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
Bare et rygte - nej da.. Manden snakker om growkits, mange steder kan man så også bestille sporer der allerede er opløst og klar i en sprøjte - dette indebærer jo så, at man selv skal lave kagen - Men så er det jo højst sandsynligt en cubensis strain vi taler om, og det er nu også et hyggeligt projekt!=)

Men vil gi' InnernNetexplorer - du må ikke give op bare fordi, du ikke har haft heldet med dig - du skal bare finde en god mark... De er derude! Bare ikke over alt..

Held og lykke!

Troede han snakkede om at sprøjte imod SN.

Medlem
Brugeravatar

Ups. Kom til at oprette en ny side om dette emne. Men hva faen man er vel nybegynder i Psychedelia's forum.

Nå, men endelig lykkes det mig at erhverve mig ca 100 af de små djævle, og hvor ellers af alle steder.. i Dyrehaven. Tror det må være det goe spot i år(ihvetfald for mig). Selvom alle kender det.
Men er der nogen der ved om størrelsen har den store betydning for psilocybin indholdet, eller om det er den lette blå farve, der afgør det? Fandt nemlig storset kun mindre svampe. Men sjovt nok har de svampe der har et skær af orange på hatten, samt er de mindste, langt mest blåt i stilken?!

Tror jeg holder mig vågen, og tar på tidlig udflugt her torsdag morgen. Nu har jeg fået blod på tanden!

Godt trip og go efterårsferie til alle.

Medlem
Brugeravatar

[quote="Detlev"] H.C.Andresen: At rejse, er at leve. Bare du ikke kun lever af at rejse!

Medlem

Detlev, jeg har addet dit som ven herinde. Hvis du har lyst, kan vi tage en tur i Dyrehaven sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]