Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej,

Ja som 'emnet' antyder er jeg idag blevet tilbudt nogle Philosophers Stone svampe, men jeg har aldrig prøvet dem før.

Indtil nu har jeg kun eksperimenteret med danske "psyllere" og cubensis.

Tiden er kommet hvor jeg igen vil prøve med en flok venner, og er så blevet tilbudt de her, for mig, nye svampe til monster lidt penge...

Kan nogen råde mig i dette?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
det er sklerotia fra Psilocybe tampanensis. det er sådan nogle klumper som myceliet danner under jorden, men som også indeholder psilocybin. doser er ca. de samme som for cubensis. enjoy!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener at du skal være opmærksom på følgende:

De virker anderledes end de danske f.eks. Lige præcis dem her skulle give en del tanketrip, og knap så mange visuels, grineflip osv.. Så jeg vil råde dig til at læse lidt mere om dem inden du kaster dig ud i det:)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Du kan starte med at benytte søgefunktionen... hvis du søger på philosophers stone eller tampanensis dukker der rigtigt meget info op.

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]