Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 03:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Goddag.

Jeg har i længere tid haft et ønske om at prøve Psilocybin svampe. Jeg har læst og lyttet mig frem til at det for ganske få år siden var muligt, og tilladt efter Christianias love, at købe dem i Pusherstreet. Jeg spurgte derfor, forsigtigt, en der lignede den rigtige person og han fortalte mig at det ikke længere var en mulighed at købe svampe på Christiania. Ærgeligt.

MEN... måden han sagde det på fik mig til at tvivle. Mente han at jeg ikke kunne få nogle pga. reglerne eller pga. årstiden? Er der nogle af jer der ved det?

Hvis reglerne er blevet ændret, ved nogen hvorfor?

Tak Tak,

Lille Rødhætte

Site Webmaster
Brugeravatar

Hvor du får dine stoffer fra er din egen hovedpine.

Det står tilmed på forsiden at den slags snak ikker er tilladt her.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg spurgte ikke efter et sted... mere bare til generelle regler. Det var oppe for nogle år siden og sp vidt jeg ved ikke imod reglerne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]