Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På bunden af havet
hey psykonauter :rocking:

har fået nogle p. cubensis (de mexikanske) hjem og her om 2 uger har mig og mine to kammerater trippe for første gang. først vil jeg lige sige at vi har læst en masse om stoffet inklusiv en helt del trip rapporter, og føler mig 100% klar til at trippe. som sagt vil trippet finde sted om 2 uger hjemme hos en kammerat. grunden til jeg skriver her er at jeg godt vil have lidt vejledning omkring trippet. okay her er hvad jeg har tænkt mig

set og setting:
hos en kammerat med noget sodavand, frugt og noget lækkert slik.

musik:
blandet pcychedelic (det er den musik vi alle 3 fortrækker)

dosis:
2g p. Cubensis mexican i en kop te til hver

personer:
Mig, G og C(har tænkt på en tripsitter men syntes i det er nødvendigt? better safe than sorry :roll: )

har også tænkt på at købe lidt cannabis til under trippet og comedown.

i må meget gerne skrive nogle navne på nogle fede chill numre som er lækkert at høre under trippet.

Håber på at få en masse brugbart feedback

Medlem

JA hej...

først og fremmest ville jeg ikke tage 2 gram, i en kop thé. som startdosis. mit første trip startede med en kop thé med 1,5 gram P. Cubensis, hvilket var en meget hård start for mig. jeg tilbragte faktisk det meste af mit trip på en liggestol under stjernerne, helt alene mens min hjerne blev bombarderet med underlige tanker!

Jeg trippede sammmen med 8 andre mennesker hvilket var alt for mange, dette var nok også grunden til mit "badtrip" hvis man kan kalde det, det..

men hvad jeg prøver på at sige, er: start med 1 g, og hvis det går godt, så redoser...
jeg fik selv styr på mit trip efter en del timer, hvorefter jeg redoserede med 0,5 gram.. og fik røget lidt...

i har jo en del tid at forberede jer i, så Held og lykke.. btw, så havde vi en hel stue fyldt med frugt slik, og hyldelomst drik hvilket var rigtig godt :D samt en masse dyner, madrasser og puder.

og så kan du jo også søge rundt.. dette er blevet vendt og drejet mange gange

Hilsen TIHI

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
-bizzare contact -Neelix -infected mushrooms . der er vildt meget musik der er perfekt det er smag og behag prøv , Armin van buuren, super chiil musik findes på youtube :D. tror ik i behøver trip sitter persenligt hader jeg at trippe med ædru mennesker de ødelægger altid den spænding man vil skabe ved at gå en tue i skoven ( fordi de ikke giider ) osv. men det må i selv vurdere

Junior medlem

Kan varmt anbefale svampe i te, men 2g lyder som en rimelig vild 1. gang når du bruger det i te ;)

Medlem
Brugeravatar

Start med 1 gram hver i stedet, og redosér evt. senere hvis i føler jer klar. Jeg ville også spise dem i stedet, da come-up oplevelsen vil være noget anderledes. Det med musik er svært, det er meget forskelligt fra person til person jo. Der er også en god chance for at i slet ikke vil lægge mærke til musikken anyways!

Cannabis kan være uforudsigeligt i kombination med svampe, bare så du ved det. Lad være med at ryge inden i spiser svampene og hvis i vælger at ryge på comedown eller efter peak/selve trippet så sørg evt. for at have holdt en pause på et par dage så tolerancen er nede(nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor ofte I ryger, men stadig). Hvis man kan håndtere ruskombinationen kan det skabe noget ganske enestående efter min mening, da cannabis bringer det filosofiske aspekt af svampene meget frem.

lyder til at i har OK styr på det.
Men som de andre siger, så lyder 2gram lidt i overkanten.
Jeg ville foreslå 1.2 gram i en kop the.
2gram kan hurtig blive uoverskueligt hvis det er din første gang.

Go tur herfra!

Medlem
Brugeravatar

efter at have læst en del triprapporter syntes jeg ellers at 2g ville være passenddee god dosis

Medlem
Brugeravatar

men tror vi tager 1.2g i stedet og måske redosere lidt med 0,2-0,4g

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yes!
En mellemting mellem 1g og 1.5g er en rigtig god idé, synes jeg.
Jeg debuterede selv med 1.5g spids nøgenhat, og det kunne jeg godt forestille mig ville være en tand for overvældende, hvis man ikke har prøvet psykedeliske stoffer før, eller er 100 på at ens set, setting og venner går op i en stor helhed.

At ryge cannabis, som før sagt, virker ekstremt voldsomt kombineret med svampe eller lignende. Lad være med at gøre det under trippet. I kan måske tænke på det, når I engang har lært trippet godt at kende, men ikke første gang. Det vil jeg absolut ikke anbefale. Det er ekstremt overvældende og man kan risikere at blive låst fast i et så dårligt trip, at tiden føles at stå stille og man bare venter på at evigheden fortager sig, så trippet går over. Og det er ret lang tid at vente for evigt, skal jeg hilse at sige!

Jeg vil dog gerne anbefale at ryge det i comedown-perioden. Det kan lige hive jer lidt tilbage til "peak"-følelsen igen, samt give jer nogle mystiske tanker. Det er ganske underholdende!

Redosering holer jeg ikke specielt meget på. Det bliver, hos mig, ikke vildere eller stærkere af den grund, man er bare lige så mystisk, måske bare i et lille stykke tid længere. Jeg holder mig fra redosering og nøjes med at tage 1.5-2g svampe når jeg tripper. 1g kun, hvis jeg skulle finde på at ryge noget som helst undervejs i trippet. Og selv der holder jeg mig til ufatteligt små mængder røg. Det virker så kraftigt på hinanden.

God vind, ellers! Fyr op for musikken og dæmp belysningen. Sørg for at have alle mulige lysende dimser i flotte farver - det er et must i min tripverden :lol:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

mig og mine kemmerater plejer altid at suge nogle joints ( med lidt hash i ) under trippet for at forstærke det også til come down plejer vi at redosere med lidt svampe også suge bong :D hvis man kan styre det kan man holde trippet intens i mange timer ( hvis man lyster det ) ;D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Derfor er det ikke anbefalelsesværdigt at gøre første gang man er på svampe.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

årh ja undskyld :D men når du har god kendskab til det kan man prøve det gir et vildt boost :D

Medlem
Brugeravatar

evt. hvor stor en redosering skal det være før man kan mærke det? er det bedst at lave en te redoering eller bare æde dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som sagt så kan jeg slet ikke mærke det, når jeg redoserer.

Jeg synes hellere I skulle nyde trippet med omkring 1.2-1.3g svampe. Og så ryge tjald i comedown-perioden!
Det virker generelt bedre, synes jeg. Så har man også mulighed for at reflektere ufatteligt dybt over de ting man har oplevet under trippet ;)

Det er som om, trippet bare flader ud, i stedet for at blive mere underligt eller intenst. Det øger ikke intensiteten, det forlænger bare comedown-perioden. Det er i min erfaring.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ik hvis du er oppe i høj dose og suger bong så skal jeg love dig det blir intens , det er ik god HR for nybegyndere men nok mest for mere erfarne brugere men hvis du spiser et gram og venter 2-3-4 timer og redosere med 1 gram mere kan man da sagtens mærke hvordan intensiteten stiger også selvom redoseringen er mindre hvilke jeg måske skulle anbefale :D da man jo skal passe på med sig selv og sin psyke :D

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan nu heller ikke mærke når jeg redoserer, så jeg er helt stoppet. Spild af svampe :)

At ryge under et trip kan godt være lækkert, men kan også nogle gange skjule det sande trip. Mine trips har altid været bedst, når jeg ikke har røget. Det er som om man oplever det meget mere intenst, da man når man ryger, godt kan forveksle følelsen med at være meget skæv.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Redosering skal mere ses som en tripforlænger, end et nyt kick :wink:

Medlem
Brugeravatar

okay så fik jeg også det sidste med til trippet. har bestemt mig og det bliver 1,3g i hver kop.
tak for de mange svar

Medlem
Brugeravatar

evt kommer til at ligge inde med en rest på 1g svampe. og tænkte er det muligt at trippe på 2 person hvis det laves i te? evt ryge noget bong for at forstærke det?

Medlem
Brugeravatar

Hvis man tager lidt svampe, kan man stadig godt få en effekt, men det bliver dog nok mere chilleren med lidt grineflip. Hvis i bare venter noget tid før i indtager de resterende 1 g.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]