Yes!
En mellemting mellem 1g og 1.5g er en rigtig god idé, synes jeg.
Jeg debuterede selv med 1.5g spids nøgenhat, og det kunne jeg godt forestille mig ville være en tand for overvældende, hvis man ikke har prøvet psykedeliske stoffer før, eller er 100 på at ens set, setting og venner går op i en stor helhed.
At ryge cannabis, som før sagt, virker ekstremt voldsomt kombineret med svampe eller lignende. Lad være med at gøre det under trippet. I kan måske tænke på det, når I engang har lært trippet godt at kende, men ikke første gang. Det vil jeg absolut ikke anbefale. Det er ekstremt overvældende og man kan risikere at blive låst fast i et så dårligt trip, at tiden føles at stå stille og man bare venter på at evigheden fortager sig, så trippet går over. Og det er ret lang tid at vente for evigt, skal jeg hilse at sige!
Jeg vil dog gerne anbefale at ryge det i comedown-perioden. Det kan lige hive jer lidt tilbage til "peak"-følelsen igen, samt give jer nogle mystiske tanker. Det er ganske underholdende!
Redosering holer jeg ikke specielt meget på. Det bliver, hos mig, ikke vildere eller stærkere af den grund, man er bare lige så mystisk, måske bare i et lille stykke tid længere. Jeg holder mig fra redosering og nøjes med at tage 1.5-2g svampe når jeg tripper. 1g kun, hvis jeg skulle finde på at ryge noget som helst undervejs i trippet. Og selv der holder jeg mig til ufatteligt små mængder røg. Det virker så kraftigt på hinanden.
God vind, ellers! Fyr op for musikken og dæmp belysningen. Sørg for at have alle mulige lysende dimser i flotte farver - det er et must i min tripverden