And:
Det er präcis når jeg ser på mennesker og dyr at jeg oplever denne fornemmelse. Jeg kan ganske enkelt ikke sätte mig ind i deres verden. Jeg ved egentligt ikke om jeg bliver fortvivlet. Min käreste bliver derimod ganske fortvivlet. Men vi har planlagt at tage et ordentligt trip, og så forsöge at dreje denne tilstand til noget positivt, eller i hvertfald acceptere den... for det er vel egentligt absurd at man , ved at indse at verden er illusioner (indse er måske et stärkt ord) kan dreje det til noget negativt. Det burde vel allerhöjest väre neutralt.
Den negative vibe forsvinder dog med med trippet.
(Det skal lige siges at sidst, så var mit trip et 8 timers latter-maraton. Jeg kunne ikke lade väre med at grine af hvor langt ude alle verdagens ritualer var/er. Det var ikke rart.)
Connectedness var et ord jeg valgte, for at beskrive den oplevelse af ro som psykedelika kan give en. Den fölelse af at väre et med universet. At forstå samt värdsätte de små ting i livet. Jeg har oplevet det et par gange (ikke på svampe).
Men måske det ikke giver mening at forsöge at beskrive sådanne ting? Connectedness
Derudover, så er psykedelika vel ikke bare en dans på roser, og det ved jeg vel egentligt godt.
Jeg må slutte med at bitche