Hej,
Efter en god, lang undersøgelse om hvordan svampe virker, hvordan de indtages, den korrekte dosis, hvordan de ser ud og hvor de kan findes, føler jeg mig efterhånden godt rustet til at tage på min første svampejagt.
Men jeg sidder alligevel her og tænker, at der måske er en venlig sjæl, der bor i Sønderborg eller omegn, der har lyst til at tage mig i hånden og vise mig præcis hvor jeg egentlig skal lede, vise mig hvilke svampe jeg kan tage fejl af, og hvis vi er heldige, vise mig hvordan en ægte NS ser ud.
Det skal siges, at mine erfaringer med hallucinogener begrænser sig til en enkelt oplevelse med ekstrakt af HBWR og en enkelt gang, hvor jeg har prøvet at spise syv frø.
Det har givet mig blod på tanden til at prøve svampe, men da de er meget svære at få fat på for mig, vil jeg prøve selv at finde dem i naturen. Det lyder jo spændende og hyggeligt!
Jeg havde absolut ikke tænkt mig, at I skal vise mig jeres favoritsted hvor I altid finder masser af svampe, men det kunne være I havde nogle små steder, der gav en god oplevelse for en begynder. Så jeg i det mindste ved hvad jeg skal lede efter og hvor

Håber nogen af jer bor tæt nok på, til at I vil tage en lille tur med mig og en ven, eller ved om der gror SN i omegnen af hvor jeg bor.