Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Hej all mushroom know-all :) .. Jeg begyndte her for en lille mdr siden at interesse mig for svampe. Har ellers kun gjort det i lsd. Så jeg besluttede mig selvfølgelig (efter af have læst hvor man skulle lede og hvordan man kunne genkende dem ) at prøve, at finde dem. Jeg har været ude på en 4 forskellige marker. Alle hvor der enten går køer eller får, og syntes selv jeg har været ret grundig. Den sidste mark syntes jeg burde være perfekt. Der gik ca en 100 køer og marken lå mellem 2 skove og der var rigtig fugtigt.. Men fandeme har ikke fundet 1 eneste endnu :( .. kun nogle normale glanshatte. Bor på sydsjælland. Nogen der har en ide om wtf jeg ikke har fundet nogle.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Måske fordi du sidder foran din pc, istedet for at kravle rundt med pandelampe på lige nu. :wink:

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Her i sommers var jeg ude og lede efter brombær. Jeg kiggede mindst fire steder hvor jordforholdene var gunstige for brombærbuske, men fandt slet ingen! Ledte ellers grundingt. Hvad kan det skyldes?

:P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
neeej hvor er i sjove ... tænkte såmen bare på om det kunne være fordi de simpelthen ikke gror ligeså vildt ( på sydsjælland ) eller om det lige skal blive lidt koldere måske om natten. Der jo ingen ide i at lave en comment, hvis den på ingen måde hjælper mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det lader bare til at mange tror at myceliet opstår spontant hvis drøvtyggende pattedyr tramper rundt på jorden. Det drupe mener er at det jo ikke er sikkert at der overhovedet er mycelie om området, selvom der er nok så mange køer og gode marker

Medlem
Brugeravatar

Ahh okay tak Xpert (: .. Ja altså jeg gik nu rimelig stærkt udfra, at så længe der var en masse dyr til at gå og "gøde" så var den top... Men så det jo ihvertfald bare ud og finde nogle nye :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]