Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 17:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Hejsa.

ville gerne høre om nogle af jer har prøvet et svampe trip der var oppe på omkring 3 - 5 gram stærke svampe på én gang. hvor vildt det var osv. har man overhovedet kontrol ?

kunne godt selv tænke mig at prøve det. synes det er en smugle spændene

har taget omkring 15 svampe trips ialt. og prøvet lsd en del gange. altid haft det sjovt.

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Svampe gælder ikke om at blive hammer basket, men at kunne lære at forstå sig selv, igennem det bevidsthedsudvidende i stoffet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kommer da an på hvem man er, men jeg vil da sige jeg er enig med dig :)
Men der er da trods alt også de mennesker der tager det, bare fordi det er fanden til underholdning.

Der er jo en tripsektion på siden, så hvorfor kigger du ikke der? Der kan du også se hvilke doser der er blevet taget.

Eksempelvis ham her:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... ew&id=1073

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har en enkelt gang begået en monster brøler. I mine yngre dage skulle grænserne flyttes og jeg troede ikke, at et psykedelisk stof ville kunne "besejre" mig, så jeg fik den geniale ide at æde 15g tørret spids nøgenhat. Det efterfølgende stadie jeg oplevede var et jeg ikke ville ønske for min værste fjende. I stedet for det psykedeliske stadie jeg var vant til udviklede det sig nærmere til en form for forgiftelsestilstand hvor jeg var ude af stand til noget som helst og blot måtte lægge mig i fosterstilling i nogle timer og ride stormen af.

Det var for mig (efterfølgende) en utrolig positiv erfaring da det hamrede respekten for stofferne tilbage med syvtommer søm!

Nu ved jeg godt, at du skriver 3-5g og jeg tror afgjort, at der kan komme gode og berigende erfaringer ud af den slags trip, men jeg ville blot anbefale dig at granske årsagen til at komme op i de doser da grænser bestemt ikke altid er til for at flyttes.

Så pas på dig selv :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dog kan det godt bruges forsvarligt til en hygge/lamme/koger aften.
Dog måske nok ikke i høje doser, og vi er sådan set også på vej på et sidespor, så lad dette indlæg være svaret på Psycheholics, og lad os høre nogle oplevelser fra nogle erfarne.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Citat:
Svampe gælder ikke om at blive hammer basket, men at kunne lære at forstå sig selv, igennem det bevidsthedsudvidende i stoffet.

HAHAHAHAhahaha. okay! den har jeg så ikke lige hørt før.!

hvorfor gælder svampe bla. ikke om at blive hammer basket?

hva fanden ved du om det??

hvorfor tror du at du tripper på en mere "rigtig" måde end mig?

er det fordi du kun prøver at forstå dig selv på dine trips? prøv at se ud over din yderst snæversynet synsvinkel og oplev de milioner andre ting shrooms kan tilbyde.

Citat:
Svampe gælder ikke om at blive hammer basket, men at kunne lære at forstå sig selv

OMG ! ! !

--------

Tak til alle jer andre for de gode svar! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Orange fik sit svar :!: Jeg låser tråden inden mudderkasterne overtager den :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]