Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

jeg skal prøve SN for første gang hvor mange skal jeg spise og skal de vær tøre ?? eller ikke og skal det vær om dagen eller om aften eller i en skov (og har et stærkt sind)

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Så er det vist nok. Nu har du allerede forsøgt dig med 1 tråd, hvori du viste at du overhovedet ikke kan forstå hvad der bliver skrevet til dig -- hvad får dig til at tro at tråd nummer 2 skulle gøre udslaget?
Hvis du ikke kan finde ud af hvor mange spids nøgenhat du skal spise uden at konsultere psychedelia.dk, så er du ikke moden nok til at gøre det. For da slet ikke at snakke om at du formentlig ikke har fundet 100 spids nøgenhat på denne tid af året...

Nu får du et link af mig, og hvis du ud fra det ikke kan indsamle den nødvendige viden, så vil jeg indstille til en moderator at du bliver udelukket fra siden.

http://www.google.dk/search?q=Psilocybe+semilanceata

Med det link i hånden kan du formentlig svare på alle spørgsmål. I skrivende stund peger 3. resultat mod en dansk side der blandt andet indeholder en doseringsvejledning.

Hav en god mandag,
RuneK

EDIT: Efter en lille snak med en moderator, må jeg hellere lige skrive undskyld for min frembusende færd. Der skal selvfølgeligt være plads til alle, og det inkluderer også dig, syller. Jeg vil nu lade tråden stå som den var alligevel.

Senest rettet af RuneK 04 aug 2008 22:30, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
syller skrev:
jeg skal prøve SN for første gang hvor mange skal jeg spise og skal de vær tøre ?? eller ikke og skal det vær om dagen eller om aften eller i en skov (og har et stærkt sind)

Prøv at læs alle de links igennem du er blevet foreslået, læs nogle triprapporter og vent et par uger hvis du allerede har svampene. Tør dem og gem dem. og brug lidt længere tid på at forberede dig selv på oplevelsen, lær hvad de forskellige settings betyder for et trip, hvad mad gør, cannabis, alkohol og andre stoffer. Brug søgefunktionen og søg kun i det her forum med de navne og ting du har set blevet nævnt herinde, så vil du ku finde en masse gode post om spids nøgenhat.

RuneK skrev:
Nu får du et link af mig, og hvis du ud fra det ikke kan indsamle den nødvendige viden, så vil jeg indstille til en moderator at du bliver udelukket fra siden.

Der skal en del mere til end et par post fra en interesseret begynder. :peace:

Mvh Mikkel

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
syller skrev:

Du skal spise 100 om natten i en skov, helst alene, og bundet til et af træerne.... :twisted:

Eller du kunne også bare spise 1 g tørret. Hvornår du gør det er mindre vigtigt, det vigtigste er at du er frisk!! :!: Gør det i trygge omgivelser, så kort kan jeg sige det...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
Slap af RuneK han er ny... sikke en velkomst at true med at indstille til moderator og sådan..

Syller:
er du sikker på at du har fundet 100 spidsnøgenhat på denne årstid? der vokser ikke så mange og der er mange svampe der ligner! og svampe kan være giftige...

Om du skal spise dem om dagen eller om natten er umuligt at svare på.. jeg kan bedst lide at trippe om dagen i en skov..
her er en side du burde undersøge grundigt http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Min største Spids nøgenhat i nyere tid, vejede 0,29 g tørret og den mindste måske 0.005 g tørret.
En lille dosis Sn er ca. 0,25 g, en stor 1,0 g.

Så, hvis du spiser 100 stk. på 0,29 g, får du 29 gange stor dosis, men spiser du 100 stk. på 0,005 g, får du bare halvdelen af stor dosis.

Du burde overveje en vægt :wink:

Junior medlem

Flimmer skrev:
Min største Spids nøgenhat i nyere tid, vejede 0,29 g tørret og den mindste måske 0.005 g tørret.

Så, hvis du spiser 100 stk. på 0,29 g, får du 29 gange stor dosis, men spiser du 100 stk. på 0,005 g, får du bare halvdelen af stor dosis.

Du burde overveje en vægt :wink:

tak KingOfBongbong jeg er ny og jeg prøver bare og få noge svar og tak flimmer og jeg har fundet ca 100-120 stk

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
syller skrev:

tak KingOfBongbong jeg er ny og jeg prøver bare og få noge svar og tak flimmer og jeg har fundet ca 100-120 stk

Er du helt sikker på at det er spids nøgenhat? Virker lige lovligt voldsomt at finde 120 stk i starten af august.

Kan du ikke tage et billede af dem og poste det herinde? Der er mange svampe der ligner SN og de er uden effekt og kan også være giftige i store mængder.

Junior medlem

jeg her ikke et foto karama men efter de billed jeg har set er det sn

Medlem
Brugeravatar

Øhh okay. Jeg ville dog nødig putte dem i munden før jeg havde fået en til at confirme at det er Psilocybe semilanceata.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
syller skrev:

Jamen, så velbekomme da :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
syller skrev:

du skal være 100% svampe forgifting er ikke noget at spøge med!! håber du tager det seriøst

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du lyder dybt u informeret.

Hvis du hverken ved om du skal spise 50 eller 100 SN, så tror jeg heller ikke på at du 100% kan kende en SN på billeder.

Håber virkelig du ved hvad du laver, ellers kan det i værste fald ende med en fatal udgang.

Junior medlem

jeg tor nok jeg ved hvad jeg laver de liner alle dem man se på billeder

Medlem
Brugeravatar

Når så det gør du?
Hvor meget har du så besluttet dig for at indtage?

Psychedelia Sponsor

syller skrev:
jeg tor nok jeg ved hvad jeg laver de liner alle dem man se på billeder

Vær sød lige at smutte forbi http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12045 og leg lidt gætteleg med de billeder de andre har lagt op i den tro at det er Spids Nøgenhat. Du er bestemt ikke den første der tror at du har fundet en ordentlig stak Spids Nøgenhat for at dumpe forbi Psychedelia.dk, for herefter at blive sat på plads af Flimmer og andre svampekyndige i den tråd.

That said -- undskyld min tilsvining tidligere, håber sku virkeligt at du ved hvad du laver og at du får et godt trip ud af det -- og at du klarer dig igennem uden nævneværdige mén hvis du ikke ved hvad du laver!

-RuneK

Junior medlem

Hypnotized skrev:
Når så det gør du?
Hvor meget har du så besluttet dig for at indtage?

1 gram er det ikke nok ???

Medlem
Brugeravatar

Ja så får du et mildt trip, et fint hvis man er nybegynder, men jeg vil stærkt fraråde dig at indtage de svampe du har fundet indtil de er blevet identificeret som SN!

Psychedelia Sponsor

syller skrev:
Hypnotized skrev:
Ja så får du et mildt trip, et fint hvis man er nybegynder, men jeg vil stærkt fraråde dig at indtage de svampe du har fundet indtil de er blevet identificeret som SN!
Nu afhænger dosis jo helt af om svampene er friske eller tørre. De doser Flimmer skrev tidligere var med hensyn til tørrede svampe:
Flimmer skrev:

Jeg forstår slet ikke hvordan du kan spørge om 1 gram er nok, når spørgsmålet lige et blevet besvaret. Du må da for fanden forstå at du er nødt til at sætte dig ind i tingene for ikke at risikere alt for meget når du tager svampene. For det første er det ikke så realistisk at finde 120 Spids Nøgenhat i starten af august måned (i hvert fald så længe at man er så ny i det som det lader til at du er), og for det andet virker det som om at du slet ikke læser hvad der bliver skrevet til dig. Tænk dig nu godt om før du indtager noget!

Junior medlem

RuneK skrev:
syller skrev:
Hypnotized skrev:
Nu afhænger dosis jo helt af om svampene er friske eller tørre. De doser Flimmer skrev tidligere var med hensyn til tørrede svampe:
Flimmer skrev:

Jeg forstår slet ikke hvordan du kan spørge om 1 gram er nok, når spørgsmålet lige et blevet besvaret. Du må da for fanden forstå at du er nødt til at sætte dig ind i tingene for ikke at risikere alt for meget når du tager svampene. For det første er det ikke så realistisk at finde 120 Spids Nøgenhat i starten af august måned (i hvert fald så længe at man er så ny i det som det lader til at du er), og for det andet virker det som om at du slet ikke læser hvad der bliver skrevet til dig. Tænk dig nu godt om før du indtager noget!

prøv nu og slap lit af runeK du bliver sur når jeg skriver noget må jeg skrive noget ??? eller så kommer du efter mig ???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]