Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej allesammen :D

min ven og mig har aftalt at han skal prøve svampe og at jeg skal være tripsitter for ham. derfor skriver jeg her, for at spørge om vores idé'er er helt hen i vejret hvad angår settings og tilbehør.

vi har fundet et godt sted hvor vi smider os på en bænk omringet af grønne træer og buske, tæt på en vandhane, og ikke i nærheden af trafik, eller store forsamlinger, men alligevel tæt på byen hvis der nu skulle ske noget. ( vi overvejer også ldit at smide os i en spejderhyttes kæmpe tippi, men det er ret tæt på en vej, og nabo'erne kan nok tydeligt se os :O! så den idé er nok droppet indtil videre :p )

Vi tager et par engangsgrill med, og steger pølser og flûtes, vi skal ha varm kakao med i termokander, og så skal vi også ha iskold sodavand, vand og en masse slik :D
^her er jeg lidt i tvivl om hvor sikkert det er med engangsgrill? jeg skal vel bare hælde vand på når vi er færdige med den, og sørge for han ikke kommer i nærheden af den mens han tripper? dvs koldt vand på, og så smide den ud?

vi tager også noget hash med, og mens han tygger på de der svampe ( har ingen idé om hvilke svampe han tager, men har han nok selv, er det nødvendigt for mig at vide hvilke svampe eller ? :) så ruller jeg 3 joints, en ikke alt for stærk en, som jeg kan hygge mig med mens han tripper ( lille joint, så jeg ikke bliver alt for skæv :p ) og så 2 til bagefter så han kan falde ned, og vi kan snakke om hans oplevelser.

han tager god musik med på sin mobil og nogle højtalere, og så har han noget godt musik til det siger han, ( hvilken form for musik ved jeg ikke, men det har han nok styr på :D )

Nogle ting jeg skal vide om svampe, om folk på svampe, om måder at berolige ham på, hvis det nu skulle gå hen i noget han frygter?, eller mangler der nogle ting til vores forberedelser?

Kom endelig med forslag, det skal være et perfekt trip for ham :D

^tak for du gad læse det her, håber du gider svare :p^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Det lyder fint nok.
Altså, det lægger op til en hyggelig tur. Spørg evt. til strain og dosis, så du ved hvad du kan forvente.
Der er forskel på 2 gram tørret cubensis, og 2 gram tørrede hawaianske.
Det er altid rart lige at vide om du skal TRIPsitte eller blot være selvskab/ekstra hjælp. Begge dele er tripsitteri, men stadig, find lige ud af intensiteten af det forventede trip, så det ikke kommer bag på dig.

Ellers ville jeg mene det hele var iorden. Og engangsgrillen skal nok brænde ud. Der står også brugsanvisning på dem.

Held og lykke.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Mht hvis det skulle blive ubehageligt/for vildt for ham på et tidspunkt (måske aner han ikke hvorfor) - så flyt ham til en anden lokation, sluk for evt musik, prøv at få ham til at fokusere på græsset fx, skyerne, hvad som helst... Men det er slet ikke sikkert at dette scenarie vil udfolde sig, bare en go een at have i tankerne...

Håber han fået et fantastisk trip! Held og lykke :D

Medlem

ChrisW skrev:
Nogle ting jeg skal vide [...] om folk på svampe,
De mennesker jeg har set svampetrippe har oftest ligget ned, været ret fysisk rolige og utroligt "søvnige"/"bedøvede" i deres opførsel. Husk dog på at der oftest foregår meget mere i en svampetrippers hoved end hans/hendes afslappede ydre antyder. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mungojohn skrev:
ChrisW skrev:
Nogle ting jeg skal vide [...] om folk på svampe,
De mennesker jeg har set svampetrippe har oftest ligget ned, været ret fysisk rolige og utroligt "søvnige"/"bedøvede" i deres opførsel. Husk dog på at der oftest foregår meget mere i en svampetrippers hoved end hans/hendes afslappede ydre antyder. :)

Ja, altså svampe kan give et massivt "bodyload" som man kalder det - men det er bestemt ikke noget der ikke kan overvindes, jeg har masser af gange udfoldet mig fysisk på svampe, men din makker vil højst sansynligt få en trang til at sætte/ligge sig ned - men det er imo ikke en specielt vigtig faktor at være opmærksom på, og da slet ikke når trippet skal foregå under de settings du har beskrevet... Personligt elsker jeg det bodyload svampene giver mig, så det er heller ikke noget at frygte overhovedet...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Jeg ville nok finde det lidt dræbende med et større måltid grillmad under et svampetrip. Det er nok lidt af en tripdræber. For store mængder mad og slik er med til at dæmpe trippet. Jeg ville hellere satse på små intense bidder af f.eks. tørret frugt. Noget der smager kraftigt! Abrikoser, dadler eller chokolade. Friske jordbær må også være himmelsk, men altså kun små mængder.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er jeg så uenig - hvis appetiten er til det, så oplever jeg bestemt ikke at et ordentlig gang junkfood dræber trippet - det giver mig nærmere en smagsoplelse af dimensioner.... Men der er vi jo så forskellige, gad personligt slet ikke havde noget med tørret frugt og dadler at gøre:P

Junior medlem

Geografisk sted: Bag skærmen
Mentos er også geniale når man tripper. Man skal have sådan en pakke med 8 forskelle i, og så bare ligge og smage på de forskellige :D

Junior medlem

tak for de mange svar :D

mentos og pølser bliver det til og så skal han nok få en god aften :D

^grillen er også mest for at jeg skal ha noget og lave ? :p

tror ikke dadler vil være særlig godt for ham, så den dropper vi :D

kommer med en opdatering om hvordan aftenen gik i løbet af ugen!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]