Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 05:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Intet trip?!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Hej alle.
Jeg plukkede igår omkring 20-30 g friske cubensis, fra mit kit.
Dem delte jeg(lige) med en kammerat.
Vi spiste dem og begav os ud i skoven.
Efter 30-45 min var der intet sket, så vi røg en joint.
Men den påvirkede os ikke, udover at vi blev lidt skæve.
Da vi havde siddet i skoven i nogle timer, smuttede vi hjem til en af vores andre kammerater, og vi havde stadigvæk intet trip.
Det tætteste på et psilocybin-trip var en smule svimmelhed 3-4 timer efter vi havde indtaget svampene.

Hvorfor skete der ikke noget? Nogen logisk forklaring?
Det skal lige siges at de var 2. gang jeg spiste svampe, og 1. gang for min kammerat.

-På forhånd tak.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Hvor meget havde du spist den dag ? Nu er 10-15 g. friske cubensis jo heller ikk' en voldsom dose, så hvis i har haft for meget i maven kan det godt have taget toppen af effekten.

Prøv igen på halvtom mave og så spis 20-30 g. friske hver. Så burde i kunne trippe fint :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Keta-Smølfen skrev:
Hvor meget havde du spist den dag ? Nu er 10-15 g. friske cubensis jo heller ikk' en voldsom dose, så hvis i har haft for meget i maven kan det godt have taget toppen af effekten.

Prøv igen på halvtom mave og så spis 20-30 g. friske hver. Så burde i kunne trippe fint :wink:

:yeah: Jeg vil også lige påpege at et temperaturskift også virker negativt for mig. Altså hvis jeg starter indenfor og går ud, så går der lidt kraft af den ellers vidunderlige varmluftsballon.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
Tak for svarene.

Det var kun en 30-45 minutter siden vi havde spist aftensmad, da vi indtog svampene.
1. gang jeg tog dem havde jeg helt tom mave, og oplevelsen var meget, meget mere intens.

Skal nok huske at spise dem på tom mave næste gang. TAK :)

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Er helt klart det der har gjort det så. Det tager meget af effekten hvis man har fuld mave, specielt i de lavere doser.

Næste gang så lad være med at spise det store 4 timer ført du planlægger og spise svampene. Så skal de nok virke :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har dårlige erfaringer med friske svampe vi var 3 stykker som skulle sidde og hygge os en aften, havde lige høstet 200 gram friske cubensis.
Startede stille og roligt ud som altid med 10 gram friske og ventede ingen virkning kom sådan fortsatte det til jeg havde spist omkring 70 gram. Virkningen udeblev næsten fuldstændig og var dybt overrasket over der intet skete. Efter den erfaring har jeg altid kun tørret mine svampe og drikker dem altid i Te så der skal ikke mere end 1.5 - 2 gram til for at blive sendt på rejse =)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]