Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 18:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 dec 2007 15:04 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2007 14:57
Indlæg: 128
Geografisk sted: Her og der
Mig og en ven har købt nogle cubanske svampe. Vi har snakket om at tage dem til nytårsaften, men vi tænker at det vil være dumt når der er mange brag, fra fyrværkeri osv. Er der nogen der har erfaringer med om det kun give dårlig effekt. Og kan vi evt. blande det med hash?
Jeg har prøvet mexikanske svampe 1 gang, og min ven har aldrig prøvet svampe.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 16:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Kommer meget an på hvad i skal. Hvis det er druk-fest med mange stive mennesker og larm så ville jeg ikke tage for stor dosis ihvertfald.

Hvis i havde meget erfaring med svampe ser jeg ingen problemer, men da i ikke har det vil jeg ikke anbefale det nytårsaften med mindre i skal til en lille fest uden alt for mange mennesker. Husk at svampe og psykedelika i det hele taget er meget afhængig af set&setting i modsætning til alkohol som de fleste vil kunne indtage i alle situationer uden større problemer


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 16:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Når du skriver at du har prøvet svampe en gang og din ven aldrig har prøvet det, så vil jeg stærkt fraråde jer at tage dem nytårsaften, jeg tror at chancen for en positiv oplevelse er temmelig lille, især hvis i skal til fest eller lignende.
Vent til en dag i har huset for jer selv og nyd oplevelsen under de rigtige omstændigheder.
Jeg synes at fulde mennesker er grænseløst irriterende hvis jeg er ædru og jeg kan ikke holde til ædru mennesker når jeg er på svampe, så kombinationen af at være på svampe iblandt fulde mennesker ville virkelig gå over mine grænser. Men det er jo bare min erfaring.
Alt i alt synes jeg ikke det er en god idé.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 16:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg er fuldstændig enig med Xpert og DeHades.

Jeg havde selv mine betænkeligheder ved at trippe nytårsaften, på trods af, at jeg har en del trips bag mig. Jeg synes sandsynligheden for en dårlig oplevelse er for stor under disse omstændigheder.

Har i overvejet oralt cannabis-indtag i stedet? En heftig omgang guldkakao kan VIRKELIG tage røven på en, og ville nok passe meget bedre til nytårsaften.

Godt nytår, når den tid kommer.b


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 16:41 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Bull Lee skrev:
Jeg er fuldstændig enig med Xpert og DeHades.

Jeg havde selv mine betænkeligheder ved at trippe nytårsaften, på trods af, at jeg har en del trips bag mig. Jeg synes sandsynligheden for en dårlig oplevelse er for stor under disse omstændigheder.

Har i overvejet oralt cannabis-indtag i stedet? En heftig omgang guldkakao kan VIRKELIG tage røven på en, og ville nok passe meget bedre til nytårsaften.

Godt nytår, når den tid kommer.b


Personligt ville jeg ikke indtage guldkakao nytårsaften da div. alkoholindtag er ret obligatorisk. Så hellere drikke en flok bajere og ryge en nytårs-gar kl. 12 med lidt krudt i ;)

Overvejer stadigvæk om jeg skal indtage en smule LSA i en lille dosis, det går bare ikke så godt med alkohol


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 19:42 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2007 14:57
Indlæg: 128
Geografisk sted: Her og der
Okay. Jamen så tager vi dem på et andet tifdpunkt, når vi kan være alene. Men er der nogen andre psychedeliske stoffer i kan anbefale for newbz til nytårsaften, for vi drikker rimelig meget guldkakao, og syns det skal være noget vildt til nytår.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 19:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Muligvis en lille dose 2c-b hvis det skulle være, men generelt er psykedelika ikke godt til den slags. Hvis man er vandt til og fortrolig med effekten kan det være yderst morsomt, men personligt ville jeg have svært ved at løsrive mig helt og slappe af

Men ellers kan jeg ikke anbefale jer at prøve noget psykedelisk første gang nytårsaften, tit skal man lige vænne sig til det og finde den rette dosis før det bliver en success

Risikoen for at det kan ødelægge aftenen er imo lidt for stor, better safe than sorry

Hvad med en massiv gang guldkakao af en lidt (for) stor dosis sativa-dominant skunk? Eller, det er næsten også lidt for meget IMO hvis man også skal kunne tænke nogenlunde. I forhold til guldkakao med tung hash virker ovenstående mange mange gange mere psykedelisk og både auditive og closed eye hallucinationer kan forekomme i meget høje doser

Risikoen for at få for meget er selvfølgelig ret stor, men hvis i er vant til store doser THC så burde det ikke give problemer, men sativa-skunk kan fandme tage røven på en alligevel ;)

Jeg ønsker jer en god aften lige meget hvad i vælger :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 20:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 maj 2007 23:49
Indlæg: 792
Jeg synes helt klart heller ikke at svampe nytårsaften (bestemt ikke første gang) lyder som en god idé ..

hellere noget mdma eller noget.. som kan få en til at feeel the love :)

_________________
Once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as hard as you can.
Gør dig selv en tjeneste, og lad være med at starte en samling.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 dec 2007 09:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 nov 2007 10:44
Indlæg: 7
Svamp on New Year er en dårlig idé, specielt hvis du ikke har mere erfaring med det. Og din kammi intet har.

Drik dig stiv og ryg den fede !!! I STOR stil :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 dec 2007 23:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 dec 2007 14:57
Indlæg: 128
Geografisk sted: Her og der
Problemet er at vi både ryder og drikker i stor stil i forvejen, så det er der ikke så meget specielt i længere. Men okay, vi må holde os til det, hvis psychedelier er for farlige til nytårsaften.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2007 00:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2006 11:17
Indlæg: 1171
Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Lavdosis svampetrip (maks. 0,5 g) er der ingen der tager skade af. Det giver bare en mulighed for at bælle en masse sprut og se lidt farver, også til nytår :wink:
Og så stop dog med at anbefale syntetiske drugs i svampeforum :evil: Er der overhoved nogle, andre end producenten der ved hvad der er i :?:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2007 14:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 14:32
Indlæg: 186
Geografisk sted: Far Away
Flimmer: Kan man drikke mere efter indtagelse af svampe?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 dec 2007 14:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2006 11:17
Indlæg: 1171
Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeg kan, ved ikke med jer andre :wink:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team