Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 13 dec 2007 12:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
grappa_zappa skrev:
Det er da fuldstændig absurd at sige til en nybegynder at man ikke får noget ud >10g tørrede svampe, ligegyldigt hvad det er for nogle? Scheisse man, jeg har aldrig indtaget over 2,5g på éen gang.


Det er jo lige netop den misforståelse jeg forsøgte at rydde af vejen ovenfor. Jeg siger kun, at JEG ikke tager under ti gram tørrede Cubensis. Jeg har aldrig anbefalet nogen nybegynder andet end MAX 3.5 tørre/35 friske, et halvt gram ad gangen.


Senest rettet af Bull Lee 14 dec 2007 02:25, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 01:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 mar 2007 22:21
Indlæg: 774
Flueknep inc!

grappa_zappa skrev:
... at man ikke får noget ud >10g tørrede svampe...


<10g. Ellers siger du at man ikke får noget ud af at tage mere end 10g tørrede, mens det du troede der blev sagt var det omvendte. :) Dog var det slet ikke det Bull Lee mente, han siger blot at HAN ikke synes han får nok ud af det ved doser på mindre end 10g tørrede.


Senest rettet af Lilleso 14 dec 2007 03:22, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 02:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Forvirringen er total.....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 04:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Hold da kæft nogen heftige lamfighter doser du tager Bull Lee.

Jeg tror jeg taler for alle på psy når vi forlanger en trip rapport :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2007 04:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Resist skrev:
Jeg tror jeg taler for alle på psy når vi forlanger en trip rapport :D


Jeg har prøvet, men det bliver så personligt....


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 07:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2007 21:08
Indlæg: 381
Tror lige den der '>10g' kræver lidt algebraisk manipulation.

Men respekt til dig Bull Lee! Du må være en erfaren herre inden for faget. :wink:

Jeg tror ikke min verden kan hænge sammen på doser over 2-3g tops. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 16:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
grappa_zappa skrev:
Men respekt til dig Bull Lee! Du må være en erfaren herre inden for faget.
:wink:
Jeg tror ikke min verden kan hænge sammen på doser over 2-3g tops. :)


Tak , men jeg ved ikke rigtig om det overhovedet er en adfærd der bør aftvinge respekt. Måske er jeg bare dumdristig....

Jeg tror det kommer an på hvad man vil have ud af sit trip. Du skriver at din verden ikke kan hænge sammen efter 2-3 g. Sådan er det også for mig, men jeg spiser netop svampe for at opleve dette. I princippet er mit mål altid et full-blown ++++ trip. med undtagelse af enkelte gange, hvor jeg har indtaget noget mindre doser i forbindelse med koncerter eller i fællesskab med andre.

Jeg synes lav-dosis og høj-dosis psilocybin trips er enormt forskellige. Ved lave doser føler jeg overvejende et stort energi boost, glæde, eufori over musik og billeder og får lyst til at tale enormt meget. Ved højere doser hænger verden ganske rigtigt ikke så godt sammen mere, eller gør den? :wink:

Ved høje doser afløses førnævnte af en total opløsning af al materiel eksistens. Mine visuals forsvinder og jeg har en fornemmelse af, at have mistet min afgrænsning i tid og rum. Det føles som om, jeg vedvarende splittes op i mindre og mindre dele med en voldsom følelse af acceleration, der først stopper når trippet er ved at fortage sig. Tiden er sat ud af kraft, eller føles i hvertfald ikke længere lineær. Fortid, fremtid og nutid foregår samtidigt. Jeg kan derfor heller ikke længere adskille mine følelser fra hinanden, da jeg har en fornemmelse af, at alt foregår samtidigt og at jeg ikke længere er en afgrænset entitet i universet, men en SELVE universet.

Det lyder som noget forfærdeligt vås og beskriver naturligvis kun en brøkdel af hvad der sker, men det er godtnok svært at forklare en tilstand, hvori man ikke længere er i stand til at forholde sig til sin egen eksistens, men kun "føler". Ofte mister jeg al fornemmelse for sprog mens det står på, og mister dermed også evnen til at reflektere over situationen mens det står på.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2007 17:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 okt 2007 21:08
Indlæg: 381
Jeg kan sagtens sætte mig ind i hvad du mener. Situation har du faktisk beskrevet meget godt. (Selvom jeg måske kun har nippet til den)

Jeg er bare selv bange for at føle sådan. Jeg føler ikke trang til at komme så langt ud, hvor jeg ikke kan kontrollere det selv. Jeg tror det er fordi jeg bliver bange. Tanken om at NU bliver det for meget, frygt for hvad der kan ske og så videre bliver alt for fremtrædende.

Derudover er "stort energi boost, glæde, eufori over musik og billeder og får lyst til at tale enormt meget" lige præcis det jeg kan godt lide. :) Så det passer mig fint det sker ved lave doser hehe.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team