Jeg synes ikke du bør øge med mere end ½ gram pr. gang. Jeg synes selv der er meget stor forskel. Specielt når du skriver at du helst ikke vil have det mere kaotisk. Det bliver lige netop mere kaotisk og sværere at komme ud af. Du kan dog også være heldig at opleve totalt indre ro og ego død. Når du blindfolder dig selv for at går indad så er det lidt farligt at øje dosis markant synes jeg.
Iøvrigt så lader det lidt til at du har misforstået hvordan svampe virker, hvis da de virker nogenlunde ens på dig og mig, that is. Det er kaos som skal give dig indsigten. Sådan som jeg opfatter det, så udraderer psilocybin min hjernes normale forsvarsværker og måde at bortforklare problemer. Forestil dig et hus på pæle. Huset bliver revet ned og kun pælene (dine inderste drifter, og årsagen til alle dine problemer ifølg. budhismen) står tilbage. Dine tanker farer nu ubesværet frem og tilbage mellem pælene og laver forbindelser som du ikke normalt ser. Dine indtryk virker enormt stærke fordi den store processor, cortex er blevet sløvet signifikant. Din sansning er ren og alting er lige vigtigt.
Forsøg har også vist at Semantic Priming(parring af modsætninger) bliver dårligere. Derimod sker der en øgning i Indirekte Semantic priming som er karakteristisk hos Skitzofrene. eks. Jeg bliver bedt om at sige det modsatte af frisk, og siger så gab. Det er ikke den præcise modsætning men det som man gør når man er træt. Forskerne bag mener at dette kan være en forklaring på at stoffer øger ens kreative sider. Dessuden skriver Aldous Huxley i Doors of Perception, at han under sit meskalintrip pludselig forstod hvad det indebar at være lige netop skitzofren.
kilde:
http://www.maps.org/news-letters/v07n1/07110bag.html Lidt personlig erfaring:
Biler er noget af det værste for mig. Når jeg hører en bil på svampe er det ikke bare støj. Jeg hører hver enkelt eksplosion i motoren for sig. Ellers synes jeg bare de er grimme og forstyrrende. Den del af hjernen som tænker hold da op han må have mange penge, ham der i jaguaren, fungerer ikke og der er intet af den slags materiel fascination. Havets overflade derimod

Fuck.. jeg burde snart få taget mig sammen skrive en triprapport.
Personligt vil jeg dog sige jeg har fået de klareste åbenbaringer på LSA.
held og lykke med det.