Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Den Mørke Jyske Løve muld
Hey Psych

Jeg er ny her inde så ved ikk lige hvad emne jeg skal sætte denne topic henne...

men jeg skal lige høre jer af omnoget.

jeg prøvede svampe første gange her sidste weekend og skal lige sige at det er det fedeste jeg nogensinde har prøvet. men tilbage til det jeg vil spørge jer om: efter jeg har prøvet de bitte små sataner har jeg lagt mærke til at jeg har forandret mig og min tolerance over for alcohol og røg har ændret sig...? er det nomalt eller er det bare mig der er helt hen i vejret...

hilsen Donkykong

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Astralt plan
jeg har aldrig hørt om noget lignende, men jeg tror det er meget normalt at verden er evigt forandret efter ens første trip. Det er måske nok muligt, at du simpelthen bare lægger mærke til nogle andre ting ved dig selv, og på den måde kan føle dig mere fuld eller skæv end tidligere?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Donkykong, du bør måske forklare lidt mere om på hvilke måder du føler du har forandret dig. Det gør det lidt mere håndgribeligt og nemmere at diskutere.
Jeg synes heller ikke jeg var helt den samme efter mit første trip, men det var på en positiv måde. Jeg kom ud på den anden side med en bedre forståelse for visse emner og en højere tolerance for visse emner, noget jeg ikke var kendt for tidligere. Men svmapene havde givet en ny (faktisk mange) måde at se på verden, samfundet, min omgangskreds og en masse andre ting, og jeg mener at være stødt på en del her på boardet der har sagt lignende ting, så det vil jeg mene er ganske normalt.
Men det er op til dig at afgøre om din forandring er til det bedre. Er den ikke det bør du ikke tage svampe igen, for det kan jo blive værre efter næste gang og det kan ikke være fedt at mærke man ændrer personlighed i en retning man ikke bryder sig om.
Og prøv at give det et par uger hvor du både tænker intenst tilbage på trippet og hvad der foregik i dit sind, men også tider hvor du slipper det helt. Nogle gange kommer erkendelse meget uventet og under de særeste omstændigheder.

Junior medlem

Donkykong skrev:
Hey Psych

Jeg er ny her inde så ved ikk lige hvad emne jeg skal sætte denne topic henne...

men jeg skal lige høre jer af omnoget.

jeg prøvede svampe første gange her sidste weekend og skal lige sige at det er det fedeste jeg nogensinde har prøvet. men tilbage til det jeg vil spørge jer om: efter jeg har prøvet de bitte små sataner har jeg lagt mærke til at jeg har forandret mig og min tolerance over for alcohol og røg har ændret sig...? er det nomalt eller er det bare mig der er helt hen i vejret...

hilsen Donkykong

Kender godt følelsen af at man ændre personlighed... Man siger nogle ting man ikke ville sige, og tænker i nogle mærkelige baner...

Det plejer dog at gå væk efter et par uger...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]