Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 jul 2025 12:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg er just hjemvendt fra en fantastisk tur i det nærmer betegnet Søhøjland .

Jeg besluttede mig at jeg ville få det bedste ud af turen så min taske var pakket med diverse sjove ting og sager, da det er det ultimative trip område da det er natur område overalt! Og stort set ingen mennesker i miles omkreds.. Så dejligt det var!!

Men nu til sagen!

Jeg ved ikke om svampe vokser godt når de befinder sig i et lavt liggende landskab, jeg ved egentlig ikke særlig meget om svampe.. Men jeg fandt et par forskellige enge med tilhørende meget stor sø, hvor der var proppet med svampe.. Jeg vadet i dem jeg tror jeg har lige omkring 1000 SN tilbage..

Et tip til andre findere; Området er ved Ømborgen (Katolskkloster), Mossø, gudenå og en eller anden møller jeg ikke kan huske hvad hedder.

Titel: Gudenåen!
Junior medlem

Heysa
Jeg er i den overbevisning at svampe gror rigtig godt når sumpet område som f.eks områder omkring gudenåen, da jeg selv plukker i et område omkring gudenåen...
Jo surere jorden er, jo stærkere Psylocybin svampe dannes der, så tror du har fat i noget :)

Junior medlem

Blood skrev:
Heysa
Jeg er i den overbevisning at svampe gror rigtig godt når sumpet område som f.eks områder omkring gudenåen, da jeg selv plukker i et område omkring gudenåen...
Jo surere jorden er, jo stærkere Psylocybin svampe dannes der, så tror du har fat i noget :)

Nemlig oppe i Søhøjlandet er det faktisk et paradis! Så jeg kan kun opfordre alle svampe interesserede om at pakke teltet og en meget varm sove pose en ipod og nogle gode høre bøffer også bevæge sig ud i landskabet for det er virkelig smukt og du finder nogle fantastiske fund i dens natur.. Hvis du ikke selv vil have grønnenegle så pak tasken med diverse ting og sager og tag en weekend i drømmeland deroppe, det er en oplevelse der ikke må slippes.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det lyder som om du har haft en fantastisk tur.. Elsker selv at vade rundt i naturen og betragte alting.. Og tak for tippet da ;-) Jeg må indrømme at du nok ikke vil se andre afsløre deres SN marker.. Man er vel grådig :-D

Titel:
Junior medlem

TPL skrev:
Det lyder som om du har haft en fantastisk tur.. Elsker selv at vade rundt i naturen og betragte alting.. Og tak for tippet da ;-) Jeg må indrømme at du nok ikke vil se andre afsløre deres SN marker.. Man er vel grådig :-D

Jeg vil meget gerne afsløre hvor jeg fandt mine svampe hvis nogen skulle være interesseret i at rejse op i det område hvor jeg var.

Bare sig til : )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]