Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jul 2025 23:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
et kæmpe halløjsa til folket på psyk 8)
Jeg har fundet ud hvor der gror to herlige røde sataner.. Har overvejet at gå ud og plukke dem og ryge dem da det giver en mere mild virkning..
har prøvet at ryge dem i joints før, men det var nogle jeg købte så mit spørgsmål er hvor meget tror i der ksal til for at de virker når de bliver røget??
På forhånd mange tak 8)

Junior medlem

cyrus_tha_vrius666 skrev:
et kæmpe halløjsa til folket på psyk 8)
Jeg har fundet ud hvor der gror to herlige røde sataner.. Har overvejet at gå ud og plukke dem og ryge dem da det giver en mere mild virkning..
har prøvet at ryge dem i joints før, men det var nogle jeg købte så mit spørgsmål er hvor meget tror i der ksal til for at de virker når de bliver røget??
På forhånd mange tak 8)

Heysa :)

Nu skal du ikke tage mit ord for givet har nemlig aldrig selv prøvet, men efter hvad jeg har læst/hørt skal dosis være _MEGET_ lille, så ku' ikke forestille mig du skal ryge hele lortet, medmindre du ønsker at forlade moder jord med bund gas! :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Prøv at kigge lidt her.

http://psychedelia.dk/wiki/index.php/Amanita_Muscaria

Eller søg her: http://www.erowid.org

Jeg må indrømme jeg aldrig har været tiltalt af den prikkede padehat, men tror umiddelbart ikke du får meget af at ryge den. Læs lidt om doserne på ovenstående links, og spis dem er mit råd.

enjoy 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Før man overhoved fristes til at give dig nogen form for vejledning, fristes man til at spørge: hvad er din erfaring inde for psykedelia? Fra de mennesker jeg har snakket med ved jeg, at rød fluesvamp ikke er til at spøge, så derfor finder jeg det nødvendigt at kende til din erfaring inde for psykedelia.

Men jeg har ikke tænkt mig at bitche så meget; ryg indtil du kan mærke virkning, derefter hold en mindre pause, og se hvor meget der fortager - ryg indtil passende eftervirkning er der, og ikke mere. Held og lykkke :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: østjylland
Jaspar skrev:
Før man overhoved fristes til at give dig nogen form for vejledning, fristes man til at spørge: hvad er din erfaring inde for psykedelia? Fra de mennesker jeg har snakket med ved jeg, at rød fluesvamp ikke er til at spøge, så derfor finder jeg det nødvendigt at kende til din erfaring inde for psykedelia.

Men jeg har ikke tænkt mig at bitche så meget; ryg indtil du kan mærke virkning, derefter hold en mindre pause, og se hvor meget der fortager - ryg indtil passende eftervirkning er der, og ikke mere. Held og lykkke :)

jeg har prøvet mexi hætte før og LSA frø og prøvet at ryge de fluesvampe før..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]