Prøv at læse
denne tråd igennem, der er en masse værdifuld information og gode råd til (især) den første oplevelse med psykedelika.
Hvis du stadig har nogle spørgsmål du ikke synes bliver besvaret kan du enten spørge her igen, men jeg foreslår at du spørger i føromtalte tråd, så alle relevante informationer bliver samlet et sted.
Brugt rigtigt er psilocybin en fantastisk oplevelse og noget man aldrig glemmer igen, men det kan også voldkneppe dig ganske vederstyggeligt, så sørg for at have tingene i orden inden du kaster dig ud i det. Men bare det at du ved det ikke er et feststof og at du ikke (ifølge dig selv) flygter fra noget er ganske godt udgangspunkt.
Alt i alt vil jeg ellers give
ths ret i det han skriver, det er rarest at være sammen med andre der har taget svampe, når man selv er på dem, for ellers kommer der nemt en følelse af at den anden slet ikke forstår en, hvilket godt kan blive frustrerende. Jeg vil dog fraråde dig at ryge hash under trippet(jeg ved ikke om du overhovedet ryger det) og lære svampene at kende i ren form, for de er faktisk nogle rigtigt hyggelige eksistenser.
Held og lykke med dit trip, når du kommer så langt, og meld meget gerne tilbage så vi kan høre om din oplevelse og sikre os at du er kommet helskindet igennem