Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Kære psychedelia’er.

Jeg har brugt en del tid på at læse op omkring psilocybin, og må sige min lyst til at prøve det ud er vokset en del.
Dog noget jeg har haft meget svært ved at finde på nettet, er inden for hvilke rammer man bør gøre det første gang(sådan set også helt generelt).
Jeg har ledt lidt rundt på forummet, men har ikke kunnet finde svær på de ting jeg gerne ville. Dog hvis der allerede er en lignende post er i meget velkomne til at linke til den, så der ikke er mere besvær med at svare på min post.

Jeg havde tænkt mig at prøve det første gang sammen med min kæreste, hvor han ville være komplet stoffri og i stand til at berolige mig hvis der blev noget.
Jeg er nysgerrig omkring psilocybin - jeg gør ikke det for at slippe væk fra noget, eller for at have en vild aften i byen. Det interesserer mig ikke.
Hvad der til gengæld interesserer mig er at gøre det så sikkert som muligt – hvilke forholdsregler kan jeg tage?
Så som vil det hjælpe at gøre det en dag man har det rigtig godt med sig selv, have spise og drikkeligt i nærheden, ect?

Lang post kort, kan I foreslå en god ’users guide’?

På forhånd mange tak.

//Mette

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Jeg kan helt sikkert bedst lide kun at være sammen med andre der er på svampe når jeg har taget svampe... Eventuelt kunne i finde en der har prøvet det før til at være med.. Og ja du skal klart gøre det en dag du har det rigtig godt med dig selv.. Og endelig ikke på en dårlig dag... Bare sørg for at have lidt mad i maven, men hver forberedt på at det kan komme op igen og drikkevare er jo altid rart at have... Og personligt kan jeg godt lide ryge masser af hash når jeg er på svampe :D Sørg for at gøre det et sted hvor du / i føler jer trygge og godt tilpas og ikke bliver forstyrret under trippet... Det var lige hvad jeg kunne komme op med af gode råd..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Prøv at læse denne tråd igennem, der er en masse værdifuld information og gode råd til (især) den første oplevelse med psykedelika.
Hvis du stadig har nogle spørgsmål du ikke synes bliver besvaret kan du enten spørge her igen, men jeg foreslår at du spørger i føromtalte tråd, så alle relevante informationer bliver samlet et sted.
Brugt rigtigt er psilocybin en fantastisk oplevelse og noget man aldrig glemmer igen, men det kan også voldkneppe dig ganske vederstyggeligt, så sørg for at have tingene i orden inden du kaster dig ud i det. Men bare det at du ved det ikke er et feststof og at du ikke (ifølge dig selv) flygter fra noget er ganske godt udgangspunkt.
Alt i alt vil jeg ellers give ths ret i det han skriver, det er rarest at være sammen med andre der har taget svampe, når man selv er på dem, for ellers kommer der nemt en følelse af at den anden slet ikke forstår en, hvilket godt kan blive frustrerende. Jeg vil dog fraråde dig at ryge hash under trippet(jeg ved ikke om du overhovedet ryger det) og lære svampene at kende i ren form, for de er faktisk nogle rigtigt hyggelige eksistenser.
Held og lykke med dit trip, når du kommer så langt, og meld meget gerne tilbage så vi kan høre om din oplevelse og sikre os at du er kommet helskindet igennem :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Mange tak for rådene og linket.

Dejligt rent faktisk at finde noget konkret på emnet.
Mucho appiciated - jeg lover og skrive tilbage når jeg får prøvet det af. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]