Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 jul 2025 14:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
heY folkens :)

jeg står og skal introducere en ven for svampe (cubensis)

jeg har kun selv prøvet svampe 1 gang og der var dosen på 1 g. tørret spids nøgenhat..

nu skal jeg faktisk osse selv prøve cubensis for første gang men han har derimod ingen erfarring med psilocybin overhovedet..

jeg regner selv med at ligge ud med 1,5 g tørret cubensis da jeg ikke syntes at mit første svampetrip var i overkanten, men jeg vil self lige tjekke hvor stærke mine svampe er og derfor den lave dose.. og evt. redosere med 0,5-1,0 g senere hen efter behov...

nå men, min kammersjuk som jeg nødig vil have at han skulle ende i et dårligt trip... så derfor tænkte jeg på en dose på 1,0 g cubensis

mit spørgsmål er så? hvis man self tygger svampene godt og grundigt osv. tror i så han vil opleve visuals på en dosis af 1 g tørret cubensis?

jeg vil umiddelbart mene at man skal være rigtig uheldig hvis man kommer galt afsted på 1 gram, og jeg har nemlig oplevet ham freake ud på dxm og vil nødig have at det skal hænde endnu en gang...

alle svar ønskes :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Du skal ikke lege med din ven. Start med ½ g og redoser efter ½ - 1 time. Husk at tygge det til "smat" ca. 5 min. eller mere hvis du kan lide det :lol:
God tur :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hva mener du med "lege"

personligt åd jeg selv 1 g. tørret (danske) over et kvarters tid godt og grundig tygget igennem self og ja det var vildt.. men har prøvet det der var vildere :wink:

men self, det kan da godt være han burde gøre det på den måde... jeg er bare selv mere til en hård optur...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg synes nu at en dose på et enkelt gram cubensis lyder som en yderst fornuftig begynderdose.

Første gang jeg prøvede de magiske psyller var netop et enkelt gram Cubensis, og syntes egentlig godt jeg kunne have klaret en lille smule mere. Vil ikke mene at du "leger" med din ven ved at give ham et enkelt gram.

...Og rigtig god tur 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
1 gram skal han da have, selvom det er første gang... Højst 1,5 gram for at være på den sikre side, men han skal da også lige kunne mærke, hvad han indtager.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Om han vil få visuals af et enkelt gram cubensis er svært at sige. Jeg syntes ikke at cubensis giver et ligeså visuelt trip som f.eks copelandia cyanescens.

Ingen tvivl om at det kan lade sig gøre at få visuals på et gram cubensis, tror bare ikke de vil fremtræde særlig kraftigt igen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Præcis. HR-minded kan man sige, at man aldrig ved hvordan vedkommende reagerer, men jeg vil nu sige, at du ikke kan gå helt galt i byen med 1 gram, men kun hvis han har en nogenlunde ide om, hvad han går ind til, hvilket jeg antager du har fortalt ham grundigt.

God 'tur' ;)

Titel:
Medlem

1g. burde ikke være for meget..
Åd selv ca. 1g+ første gang jeg tog svampe, var endda alene, og det var ikke for meget..

Fik lidt forvirret syn, ansigter på tv ændrede sig/så rimelig griner ud, men det var også det...
Fik ikke rigtig nogen mental gevindst under trippet (ændret tankemønster) men fandt da fred med nogle ting, til slut i trippet :)

Ellers får man en rigtig lækker følelse i kroppen, og musik lyder rigtig nice :)

Karma lounge - Chilled Global Beats, kan HELT sikkert anbefales.. Rigtig, rigtig sweet chillout, med mange virkelig nice tracks.. Ekstremt godt til shrooming :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
waggafnipsen skrev:
personligt åd jeg selv 1 g. tørret (danske) over et kvarters tid godt og grundig tygget igennem self og ja det var vildt.. men har prøvet det der var vildere :wink:

men self, det kan da godt være han burde gøre det på den måde... jeg er bare selv mere til en hård optur...

Citat:
hva mener du med "lege
" HR og ikke andet. Har nok selv lokket venner, der måske ikke var egnet til trip dengang :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

flimmer skrev:
waggafnipsen skrev:

Citat:
hva mener du med "lege
" HR og ikke andet. Har nok selv lokket venner, der måske ikke var egnet til trip dengang :roll:

bare rolig flimmer, man lokker ski ikke andre mennesker til at tage psykedeliske stoffer, det er bestemt et valg man selv skal tage... men det ville jo altid være ekstra rart at have en nogenlunde erfarren tripper med, jeg ville godt nok stadig ønske at jeg havde en erfarren tripper ved hånden da jeg sprang ud i et kraftigt lsa trip :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]