jeg er en meget forsigtig psykedelia enthusiast, hvis jeg selv skal sige det. faktisk måske så forsigtig at jeg endnu ikke kan kalde mig for enthusiast.
jeg har vel taget psilocybin omkring ti gange i alt. og de sidste par gange, har jeg altså haft lyst til at tage den videre.. det har været et 2-grams trip hver af gangene, hvor det var smukt og dybt, og hvor jeg også kunne holde styr på min mere uerfarne og måske lettere suggestive kæreste (som ikke har mine thc år og generelle viden om tingene på bagen) og det var alt sammen meget fint, men som sagt ville jeg gerne have været dybere.
så mckenna's "5 dried grams" lyder meget spændende, men jeg er også lidt nervøs (selvfølgelig) om alle kan klare den uden at blive dissocieret helt til atomer. ikke at det ikke må prøve at overgå mig engang. kunne måske godt tænke mig at høre hvordan dosen har virket for dem der har prøvet den.
jeg er een af de idioter som har læst utallige bøger om psykedelia, psykologi, mysticisme, shamanisme og alle de her ting, men har altså aldrig prøvet hverken lsd, huasca eller de helt tunge svampe trips. vil dog mene at de første år med thc gav mig kendskab til de fleste kategorier af psykedeliske tilstande, fra fotorealistisk billed og lyd til brahman og satan.
jeg kan sagtens vente et par år endnu, men vil alligevel gerne prøve snart at tage mig sammen og lave den ideelle dag med en "heroic dose" - med sitter-next-door og alt det dér.
så er fem gram tåeligt, eller er det bare mckenna's syge gamle hjerne der kunne klare alt for meget?
alright now!