encephalon skrev:
Migræne og serotoninsystemet er i tæt samarbejde, så det kan måske skyldes det, da svampene bl.a. udøver deres effekt i serotoninsystemet. Hvornår kommer hovedpinen? Hvor i hovedet og hvordan føles den? Spiser du sundt nogle dage inden oplevelsen? Hvor meget vand drikker du under oplevelsen? Spiser du mad under eller efter oplevelsen? Ryger du smøger eller joints under og/eller efter oplevelsen? Får du hovedpine hver gang? Ved hvilke dosis? Sker det også ved lavdosis/mediumdosis? Sker det ved andre psykedelika? Hvad med amfetamin og MDMA?
Sørg for at være veludhvilet, det har også meget at sige.
Hovedpinen var MEGET migræne lignende, og kunne ikke slås ned med hverken panodil eller den gigtpille min kollega gav mig. Den sad langt fremme, faktisk mellem øjnene. Hovedpinen begyndte så småt under come-down.
Jeg drak muligvis for lidt, nu jeg tænker efter. Ca. 75 cl vil jeg tro. Over fire timer. Jeg fastede fra 9 til 15.30 hvor jeg spiste svampene, derefter spiste jeg frugt og chokolade under trippet. Havde også rigtig mad med, men følte mig ikke sulten.
Jeg tog ialt ca 1.25 tørret hawaii. Fordelt over to gange, med et mellemrum på halvanden time ca. (jeg havde ikke ur med).
Jeg røg et par smøger, men ikke mange. Røg en kraftig skunk joint (AK-47) lige inden jeg redoserede. Vi røg igen på comedown, ved 21 tiden. Det var ca der hovedpinen begyndte at sætte ind. Dagen efter var den dog værst.
Jeg har ikke taget andre lignende stoffer, så jeg kan ikke rigtig sammenligne. Det var iøvrigt mit første svampetrip, så måske sker det aldrig igen, men jeg læste på Erowid at det kunne forekomme.
Tak for jeres tid!