Hej!
Jeg vil gerne snart prøve at trippe lidt på svampe igen. Det bliver så min tredje gang. Min første gang var i Amsterdam for en måned siden, hvor jeg først tog 15gr friske og redoserede så efter lidt over en time med ca 25 gr flere friske. Det gav et nice trip, der slet ikke var ubehageligt.
Så ville jeg trippe i sidste uge, hvor jeg ville trippe med en ven. Jeg havde selv dyrket de svampe vi skulle indtage der. Vi startede ud med 20gr friske og ville så senere redosere med en 15-20gr mere afhængig af hvordan vi havde det.
Efter 45 minutter begynder vi at kunne mærke det stille og roligt. Som person er jeg lidt forsigtig anlagt. Har aldrig rørt stoffer eller lign så jeg begyndte at spekulere over om tænk hvis vi har vejet forkert, de er mere potente end dem i Amsterdam osv osv. Det gav mig mega paranoia på og den mest ubehagelige følelse jeg nogensinde har oplevet. Det kom ind over mig som et sus og var virkelig ubehageligt. Jeg gik så lidt rundt i rummet og min ven snakkede mig ned igen og havde det så fint igen. Det tog kun 2min så havde jeg det fint selvom jeg var lidt chokket. Havde lyst til at trippet bare skulle stoppe og ville absolut ikke redosere. Jeg fik det dog bedre og vi valgte senere at redosere men med for lidt, så endte med vi ikke rigtig kunne mærke noget. Kun de første 20gr der kunne mærkes godt dog uden visuals etc.
Nu vil jeg så gerne snart trippe igen og igen bliver det mine egne hjemmedyrket svampe. Denne gang har jeg bare tørret dem. Alle steder læser man at folk anbefaler 1,5-2,0gr. Det svarer jo til 15-20gr friske ca. Det var jo det jeg prøvede anden gang jeg trippede og det var ikke vildt overhovedet udover at jeg lige fik den paranoia følelse.. Det nice trip jeg havde i Amsterdam svarer jo til 4,0gr tørre men læser man alle steder, så sender 4,0gr dig ofte godt og grundig på månen, synes jeg de fleste har erfaret.
Mit problem er så at hvis jeg vil gå efter at tage 25gr fiske, som giver ca 2,5gr tørre og så senere redosere med måske 1,0gr efter halvanden time, så frygter jeg bare at når jeg har indtaget de 2,5gr at så sammenligner jeg den med andre hvor blæste de kan være på de antal gram og jeg så sikkert vil få den paranoia følelse igen at jeg har taget for meget etc. Har I nogen gode råd?
En sidste ting er at jeg nok kværner mine tørrede svampe til pulver, da det så skulle holde sig bedre. Men dermed bliver up-coming af trippet jo også meget voldsommere. Det er jeg måske lidt bange for eller hvordan skal man forholde sig til det?!
Håber I kan komme med lidt gode fif og tricks. Har læst en hel del herinde og på Shroomery.org og Erowid om både set og settings, doser m.m., men synes alligevel ikke helt jeg er afklaret med det.
På forhånd tak