Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 02:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hej ved ikk helt om de her spørgsmål er blevet stilt før for kan ikke finde ud af at bruge den der søg maskine ting,,

1. har pukket sn før men nå hvor jeg har fundet ud af at nogen lignene er giftige og såån har jeg fået syg nøjer trip over om jeg plukker de rigtige har kiggede billederne ordelig i gennen men SN er det ikk dem med en mørker hat og stilken er lidt lyser ?
2. kan simpelt hen ikk få svampe ned har hadet den smag siden jeg husker , men kan jeg ikk put dem i en joint eller drikke dem i te eller såån ?
3. hvorlang tid skal de ca tøre :P ?? :?:

helt ærligt tror de er blevet stilt før men hallo kunne virkelig ikk finde svar på det ,, :roll:

peace out mooss :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Vil da gerne give min personlige favorit til dit spørgsmål nummer 2
Citat:
kan simpelt hen ikk få svampe ned har hadet den smag siden jeg husker , men kan jeg ikk put dem i en joint eller drikke dem i te eller såån ?
Hver gang jeg skal indtage svampe rører jeg dem småhakket ind en omelet, på den måde bliver svampe-smagen næsten en behagelig krydring af din aftensmad :lol:

Titel:
Medlem

Har også overvejet at tilføje lidt i sin madlavning, men ødelægger varmen ikke de aktive stoffer?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Insaniac skrev:
Har også overvejet at tilføje lidt i sin madlavning, men ødelægger varmen ikke de aktive stoffer?

Jo, meget høj varme ødelægger vidst psilocybinen, som f.eks. ved rygning, ved dog ikke om dette er tilfældet ved madlavning :)

Titel:
Stodder
Brugeravatar

Min foretrukne metode er at smulre dem og smide dem i noget ~90 gr varmt vand.
Så er det bare at vente på det når en drikbar temperatur og så hælde det i hovedet i en fart.
Jeg synes denne metode er betydelig mere behagelig end at æde tørre svampe. Det er efter min mening også mere skånsomt for maven.

Lidt data fra erowid:
MELTING POINT 220-228° C (Crystals from boiling water)
MELTING POINT 185-195° C (Crystals from methanol)

Så længe du ikke varmer det til over smeltepunktet burde psilocybinen ikke blive nedbrudt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
og lad nu være med at spise svampe du ikke genkender 100%, der er alt for mange hatte derude der minder meget om SN uden at være det, ikke at de alle nødvendigtvis er giftige, men det kunne jo blive ubehageligt. :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Defjux skrev:
Vil da gerne give min personlige favorit til dit spørgsmål nummer 2
Citat:
kan simpelt hen ikk få svampe ned har hadet den smag siden jeg husker , men kan jeg ikk put dem i en joint eller drikke dem i te eller såån ?
Hver gang jeg skal indtage svampe rører jeg dem småhakket ind en omelet, på den måde bliver svampe-smagen næsten en behagelig krydring af din aftensmad :lol:

lyder slet ikk daarligt maa jeg sige der :p skal proves af det 100 %

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]