Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 10 svamperåd
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Grønthandleren
Er der nogle som kender Timothy learys 10 svamperåd for at få et bedere trip? kan ikke finde dem nogle steder..

men ellers bare hvis det er nogle det har noget at gi videre til et bedere trip så kom med det! :D

Titel:
Dedikeret medlem

Hvis du vil have tips til et godt trip så ligger de allerede skrevet tusind gange i tusind emner på psy.

- Set og setting
- Godt humør
- Lad trippet føre dig
- Sørg for at der ser ordentligt ud og du kan få noget og spise og drikke hvis nødvendigt
- Hvis du ved med dig selv at du vil redosere så sørg for at have afmålt redoseringen i ædru tilstand så du ikke regner forkert eller tager for meget mens du blæst

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her
Psychedelia's wiki er et godt sted at tjekke ud:
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.ph ... egangsbrug
http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/Set_og_setting

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
hey..

Ayers rock, når du skriver som råd at man skal sørge for at have mad og drikke til rådighed er det så bedre med noget bestemt slags mad?

Jeg mener hvis man har røget cannabis får man ofte lyst til sukker og lign.

Nogen der ved noget om det med svampe?

mini-krøl

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
hey..

Ayers rock, når du skriver som råd at man skal sørge for at have mad og drikke til rådighed er det så bedre med noget bestemt slags mad?

Jeg mener hvis man har røget cannabis får man ofte lyst til sukker og lign.

Nogen der ved noget om det med svampe?

mini-krøl

Jeg tror søde sager, cola, evt. noget let. Frugt? Personligt har jeg ikke så meget lyst til at spise når trippet er stærkt, men kan godt få lyst til noget let, især bagefter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Fuck Timothys råd, tag nogle af mine.

1. Hav noget frugt eller andet let, som Lilleso også sagde. Især æbler er sjove at bide i.

2. Hav noget afslappet tøj på, men noget, hvor folk ikke glor for meget. Jeg har bemærket, at for mange øjne rettet mod mig kan få mig ud i et tanke-trip, om hvorvidt jeg er ordentligt klædt.

3. Hav fri næste dag. Det er nederen at have en masse tanker kørende i løbet af aftenen og tænke, "nej nej nej, jeg skal sove, for jeg skal op næste dag." De tanker er guld værd, og skal derfor ikke elimineres.

4. Vær sammen med folk, som kender hinandens grænser. Grænserne bliver blæst væk på psykedelia, og så er det godt at kende dine venner.

5. Hav noget hash eller nogle øl klar til at smække dig i seng, efter trippet er begyndt at ende.

Kan ikke komme på flere. Men de er så også ret gode.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

misforstå mig ikke jaspar men jeg spurgte ikke efter generelle råd. Jeg har læst for fået førstehåndserfaringer forklaret mange gange og er indforstået med at man skal være sammen med mennesker man stoler på, gerne være udenfor, sørge for man ikke for uventede besøg eller telefonopkald, at dem man er sammen med alle tager den samme mængde osv..

Jeg ville bare lige kort høre om evt. råd omkring mad og drikke.

Og eftersom i begge skriver frugt og andre lette ting vil jeg følge op på det. Takker

Mini-krøl

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Ahh, ok.

Så kan jeg da godt bidrage med lidt ekstra :)
Jeg synes at slik kan være hamrende sjovt at spise, da dets konsistens er ret mærkeligt, og så er smagen jo selvfølgelig kraftigere end, hvad den normalt ville være.

Engelsk vingummi

Så det er klart værd at eksperimentere lidt med maden, når du alligevel bare lige skal have noget indebords, så du ikke går kold.

Hvad angår drikkelse, så er jeg til alt uden brus. Brus giver mig sygeligt mange bøvser på svampe, og til tider formår de at "sidde" fast i min hals.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

cool.. Det var det jeg ledte efter :) Men det handler vel også om selv at finde ud af hvad man har lyst til?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
jeg var engang i imperial og se alien 4, efter at have indtaget 1 gram gode mexicanske svampe. Jeg havde købt en enkelt pose slik. Det var en pose heksehyl.

Da filmen var begyndt og svampene virkede, var det som om at posen med slik næsten var levende der i mørket. Heksehylene føltes underligt pelsede at røre ved. Når jeg stak hånden i posen var det som om heksehylene flygtede fra min hånd, og når jeg puttede en i munden var det næsten som om den vred sig og sprællede. Som en stærk lakrids-orm med sukker-pels. Smagen var overvældende med god!
Det er det underligste og bedste slik jeg har spist nogensinde :lol:

Titel:
Medlem

Min kammerat åd 12 maxibon is på 4 timer i et svampetrip, så går ud fra at jeg godt kan anbefale det.. hehe
Ellers er jeg mere til frugtafdelingen, og specielt pære.
Og nødder er også vildt gode, dog lidt tørre så husk vand.

De små skub-op sodavandsis man kan få er også supergode og mærkes vildt dejlig i munden når man er ramt, og isterninger er geniale at gnide i ansigtet. Hehe...

OT: Ellers vil jeg foreslå dig at ligge på en sofa med lårerne op på ryglænet og benene ud over kanten så dine knæ er det højeste punkt og dit hovede ligger på selve sædet på sofaen. Det mærket total grinagtigt når man først griner igennem. (den kan udvides til at have fødderne op af væggen som det højeste punkt, hvilket er endnu sjovere) .. altså lyder blæst, men jeg plejer at more mig fremragende ved det.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

maxi bon is er sq osse sjove at spise selvom man ikke er blæst :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
Nå ja...kommer lige i tanke om at noget af det bedste når jeg tripper, specielt her om sommeren hvor det er varmt nogen gange.

En hjemmelavet milkshake. Lavet med friske frugter. Evt mango/banan/abrikos, eller galia-mellon/jordbær, eller banan/jordbær/fersken
(Find selv på flere gode blandinger... utallige muligheder!).
Sammen med en masse vanilieis og sødmælk, og noget frisk vaniliestang + 2 spsk rørsukker. I en blender i et minut eller to, og så bare nydelse...

Det er gudedrik på trip! Specielt MDMA, men også rigtig fedt på svampe.

(er bare bedst at have tilberedt inden trip, eller af en ædru, med store knive, blender osv)

JMHO :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]