Hey alle! Som nogen nok kan huske, havde jeg for et stykke tid siden gang i en growbox.. Den gav gode resultater og svampene var ganske potente.. 1. og 2. flush blev spist umiddelbart efter de var høstet og tørret, de var "normale" i styrke.. Mit 3. flush blev tørret og gemt i en frysepose, ved stue temperatur i et par mdr vil jeg tro.. Der var i alt kun 8 svampe på 3 flush, dog på omkring 10cm.. Jeg havde en kammerat der gerne ville prøve svampe, så jeg tænkte at hvis vi delte dem, ville han få et mildt trip og en god første gangs oplevelse.. Vi spiste dem og WOW! Det vildeste trip jeg nogensinde har oplevet, var et med universet, kunne slet ikke røre mig.. Oplevede min egen fødsel, og mit første åndedrag osv.. (skriver en rapport om det på et tidspunkt).. Min kammerat var lige så langt væk (han fik heldigvis også et godt trip ud af det)..
Hvordan kan det være? Er det fordi svampene har ligget i et stykke tid? Jeg mener, det er jo svampe, bliver de ved med at "vokse" i styrke? hvad ved jeg..
Eller var det bare det 3. flush der var ekstremt potent?
Nogen af jer der har lign oplevelser med, growkit? Eller med opbevaring af svampe?
|