Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har aftalt med et par venner at tage et svampetrip i aften, fredag. Jeg har taget svampe én gang tidligere for en otte måneders tid siden, det gik alletiders...
Jeg har bare haft det meget op og ned med mit humør den sidste uges tid, hvor jeg ofte har været mindte ked af det, uden nogen årsag. Jeg har tidligere oplevet, at jeg har haft nedture og følt mig trist og ked af det uden grund. Dette kan sandsynligvis tilskrives lang tids stort hashbrug. Det gik også over efter, at jeg havde holdt et par måneders pause.
Herefter har jeg i en lang periode haft det meget godt med mig selv og mine omgivelser og ikke haft nogen problemer. Jeg har aldrig haft, eller i hvert fald dignostiseret, nogen form for psykose, depression mv...
Mit spørgsmål lyder så, vil der være nogen (væsentlig) øget risiko ved at tage et mildt svampetrip i aften? Hvis jeg er godt tilpas og ovenpå på indtagelsestidspunket... Hvad vil det værste være der kan ske.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Det tror jeg sagtens du kan.

Det er dumt, hvis du stadig har noget unfinished business, men det lader det jo ikke til, så det vil jeg sagtens mene du kan. Du siger, at du har fået det mentalt bedre efter en hashpause/stop? I så fald, så vil jeg ikke anbefale dig at ryge en fed, selvom det kan være fristende. Du siger, at du har fået det bedre med dig selv, så der er ingen grund til at risikerer, at få et "tilbagefald".

Håber det hjalp.

Mvh Jaspar

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Det kan godt være jeg bliver nødt til at formulere mig lidt tydeligere så. Jeg har "fået" eller "valgt" et "tilbagefald" og ryger igen hash og har gjort det i nogle måneder. Det er nok ca tre måneder siden. Jeg har i den forbindelse ikke oplevet, at jeg har fået det dårligt af den grund igen.
Det er først den sidste uge det har rummesteret lidt i mit hoved, tror måske det kan være fordi jeg tænker for meget over tingene og måske er lidt nervøs for det svampetrip, der så giver sig udslag i lidt tristhed?

Titel:
Insane psychedelia user!

Selv om det er et mildt svampetrip, så vil jeg stadig sige at det er vigtigt at man er psykisk ovenpå. Trippet bliver tit drejet i den retning, som man nu har humør. Så der må du selv afgøre, om du føler dig nok ovenpå.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]