Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: svampe
hey psychedelia...
jeg har lige et spørgsmål ang svampe..
jeg har prøvet mexicanske svampe nogle gange nu men har overvejet og prøve hawaii svampe...
hvad kan jeg forvente af dem, er de meget lige som mexier eller kan de overhovedet ikk samlignes trip messig..
på forhånd tak :wink:

Titel:
det jeg mener er at på mexier er det hele meget syret og med mindfuck.. er hawaii også sådan.
har læst at man får mange visuals så hvad kan jeg forvente af dem..
er det sådan der er mange visuals eller er det mer spirituelt..
på mexicanske har jeg mange gange trippet selv men vil i mene jeg skal ha en på hvis jeg tager sådan nogle..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Altså, ret mig lige hvis jeg er gal på den, men i kraft af at det eneste aktive stof i tørrede svampe er psilocybin (plus Psilocin i friske), så er det eneste som kan variere vel styrken. Dvs. at spørgsmålet om hva der er mest visuelt eller spirituelt nødvendigvis må afhænge af set & settings og dosis.. Eller er der andet der spiller ind?

Mexikanske skulle ikke være de kraftigste ihvertfald, så du kan godt regne med at Hawaii er en del stærkere..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg tror der er nogle ting der spiller ind mht. forskel på virkning af diverse svampe..

Min opfattelse er at mexikanske er meget kropslige og generelt lidt 'sjovere' at tage, hvorimod jeg syntes at hawaii skaber en hel del tankespind og man føler sig generelt mere langt ude på hawaii...

Har på et tidspunkt taget 2,5g mexi og haft et forrygende hyggeligt trip, hvor jeg af 0,7g hawaii fik et så kraftigt tankespind/mindloops uden nogen nævneværdige visuals at jeg syntes det var for meget!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hawaii er en hel del mere visuelle end cubensis. Synes også trippet er mere kantet, ikke så blødt, varmt og venligt som cub. men helt klart i orden. OEVs er for mig meget skarpere, og mere gennemtrængende. Farverne står tydeligt og skarpt, selv på små doser (fx. 1g)

Men jeg tror sagtens jeg ville kunne blive "snydt", om jeg havde taget cub eller hawaii, det er jo samme stof bare i forskellig koncentration

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hawaii(P. Cyanescens formoder jeg) indeholder også en smule mere baeocystin(som er et ret visuelt stof) i forhold til mexikanske(P. Cubensis), så det skal nok passe, at trippet bliver krydret med lidt flere mønstre osv.

Ha' det hyggeligt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]