Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 19:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

hej har undret mig lidt over hvorfor det første flush gav blålige svampe " tørrede tilstand" når mit andet flush har givet gulagtig stokke...

er de blå mere potente " slag og kraft i ? " :shock:

eller er det bare mig der er fuckt er der nogen som har erfaringer eller viden i det må i gerne lige give en lille Re... : :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved, skulle der ikke være nogen nævneværdig forskel på indholdet af psilocybin og psilocin, når svampene kommer fra samme grow (eller er det flush?).

Titel:
Medlem

Kjær skrev:
Så vidt jeg ved, skulle der ikke være nogen nævneværdig forskel på indholdet af psilocybin og psilocin, når svampene kommer fra samme grow (eller er det flush?).

oki takker ljær. men ville nu alivel gerne høre om de var mere potente. elle inholdte mere syre end normaltvis.. når stokken er knald hammrende blå..... det ville jo kun være fed og vide indne man begav sig på en vidunderskøn rejse gennem tid og sted hahaha.....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Da Psilocybin-svampe er naturlige vækster, varierer alkaloidindholdet fra svamp til svamp, men man kan ikke sige noget generelt ud fra farven el. formen på dem. Dit andet flush vil i gennemsnit være ca. ligeså potent som første og 3. Den blå farve kan dog bruges som indikater på om svampene overhovedet er psilocybin holdige eller ej, dermed til størst nytte ude i marken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]