Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Køn: M
Alder: 25

Setting: Hjemme hos mig selv med god musik,film,IT og alt hvad jeg ellers skal bruge inden for rækkevide 8)

Jeg plan lægger at være alene selv om mange anbefaler en trip-sitter.. jeg vil hellere slappe helt af og være alene end at have konflikten med at skulle forsøge at holde fasaden over for en anden..

Min erfaring med andre stoffer:

Hash/Pot/skunk: 20-30 Trip´s: Bliver bare bøvet og dum oven i hovedet..ikke noget for mig.. og alligevel gør jeg det af og til :lol:

Amfetamin: 15-20 Trip´s Tripet er ok men gider ikke tømmermændene..

Kokain: 4 Trip´s: Ringe virkning på trods af beviselig god kvalitet og høj dosis.

MDMA: 30-40 Trip´s: Kanon trip men hader at at få "kæbe på" og er heller ikke vild med tømmermændene men det er kæben der øddelægger det.

Dårlige kiks(Andre amfeteminer-Mdea-mde-speed...): ca. 10 Trip´s: No Good..

ketogan/Pettidin/tramadol/kodin: mange gange (får tramadol på recept): nice at slappe af på..

Tid for Svampe-trip nr. 1: Jeg regner med at sove i eftermidag eller aften og så starte trippet kl. 22 så jeg ikke recikere at blive forstyret.. :wink:

Hvad siger i erfarne er jeg klar til at trippe og/eller har i gode råd..

Mvh. Brightshadow

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
vil da mene din alder i betragtning osv, så burde du være det, ved godt man ikke kan sige det ud fra alder, men aligevel. Har du nogen ide om hvad du kan forvente dig af svampene?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

sekstoi skrev:
vil da mene din alder i betragtning osv, så burde du være det, ved godt man ikke kan sige det ud fra alder, men aligevel. Har du nogen ide om hvad du kan forvente dig af svampene?

Ja det tror jeg men jeg ved at det kun er en ide for man kan jo kun beskrive "så" meget med ord..

:Lykke og vælvære føleser lin. MDMA og andre men med hallu´z og sikkert en vis mængde forviring og spekulationer..

mvh. Brightshadow

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her der og alligevel ingen steder
min første gang sad jeg også selv og vil tro jeg tog ca 1g, og det var meget bedre og dejligere end jeg havde forstillet mig. så tror ikk du behøver og bekymre dig så meget om det, det skal nok blive et kanont trip hvis set og setting er i orden...

Titel:
Dedikeret medlem

Dj Delay: er helt enig, bortset fra jeg tog 2,5g første gang :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Dj Delay skrev:
min første gang sad jeg også selv og vil tro jeg tog ca 1g, og det var meget bedre og dejligere end jeg havde forstillet mig. så tror ikk du behøver og bekymre dig så meget om det, det skal nok blive et kanont trip hvis set og setting er i orden...

Undskyld mig men er set og setting ikke det samme eller 2 sider af samme sag.. og nej jeg har ikke taget noget endnu :wink: :)

Titel:
Dedikeret medlem

set er dit sind hvordan du har det på pågældende tidspunkt, setting er om der feks er ryddet op på dit værelse om du har let tilgang til mad osv

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

sekstoi skrev:
set er dit sind hvordan du har det på pågældende tidspunkt, setting er om der feks er ryddet op på dit værelse om du har let tilgang til mad osv

Nice.. den er i vinkel..

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Halvanden er sikkert fint, personligt syntes jeg ikke rigtigt jeg får noget ud af det, men det svinger jo fra person til person :)

Må jeg tilgengæld foreslå dig ikke at bruge it for meget, jeg syntes det hæmmer mine trips helt vildt når jeg bruger computeren på et trip.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
Må jeg tilgengæld foreslå dig ikke at bruge it for meget, jeg syntes det hæmmer mine trips helt vildt når jeg bruger computeren på et trip.

Sådan har jeg det med næsten alle elektroniske apparater.

Titel:
Dedikeret medlem

Brightshadow: du kunne feks starte med 1g da der har været snak om de fleste nybegyndere vil kunne mærke det, så kan du altid redosere senere

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Her der og alligevel ingen steder
1g er en god begynder dosis, så kan man lige få en lille fornemmelse af hvad svampe er for noget...
For mig var et gram fint, havde en kanon god følelse i kroppen, en lille smule mind fuck og så dejlige farver over det hele..

Titel:
Methylon Connoisseur

Kjær skrev:
Winta skrev:

Ja det har jeg egentligt også, plejer bare at være computeren jeg har værst tendens til at sætte mig foran :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Kjær skrev:
Winta skrev:

Vil det ikke også sige at hvis man føler at trippet løber lidt af sporet så kan en fx. god film være med til at få en på sporet igen ?? og evt. vende et begyndene "bad trip"??

Ang. dosering..

Jer er Mand @ 25år = 102kg og har erfaring med stoffer som MDMA og andre alm. tilgengelige stoffer.

Jeg får svampene her om lidt og overvejer om jeg skal købe 2-3g hvis han har nok med..

men hvis jeg starter med 1g og føler at jeg saktens kan klare mere kan jeg så tage 2g mere og hvornår??

kan i give et bud på tidslinjen.. (i timer)

Come up - Peak - comdown

Come up - Peak - re´dos. - fortsat peak - comdown

På MDMA plejer jeg:

Come up (60min.) - Peak (60min.) - re´dos. - Peak (60min.) - re´dos. --> til jeg ikke gider mere..

Titel:
Dedikeret medlem

grunden til det ligesom tar toppen af trippet eller hvad man skal sige er fordi de leder tankerne hen på noget andet

Billede

du skal da max nuppe et gram mere hvis du redosere vil jeg mene det er jo første gang

Titel:
Methylon Connoisseur

Brightshadow skrev:
Kjær skrev:
Winta skrev:

Vil det ikke også sige at hvis man føler at trippet løber lidt af sporet så kan en fx. god film være med til at få en på sporet igen ?? og evt. vende et begyndene "bad trip"??

Til dels vil jeg sige, kommer helt an på filmen, men jo, bliver trippet for voldsomt (sker sjælent) så syntes jeg generelt det tager det værste at sætte sig foran computeren. En rå film kan derimod gøre det lidt skræmene ;)

Brightshadow skrev:
Ang. dosering..

Jer er Mand @ 25år = 102kg og har erfaring med stoffer som MDMA og andre alm. tilgengelige stoffer.

Jeg får svampene her om lidt og overvejer om jeg skal købe 2-3g hvis han har nok med..

men hvis jeg starter med 1g og føler at jeg saktens kan klare mere kan jeg så tage 2g mere og hvornår??

kan i give et bud på tidslinjen.. (i timer)

Jeg ville nok starte med 1.5g og så lade hele trippet køre ud, og så vente et par uger og prøve igen med en støre dose hvis det ikke var nok. Holder personligt ikke meget om ideen med at redosere på svampe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]