Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: hej
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
jeg ville spørge om at to der ikk har prøvet SN kan gøre det alene sammen eller skal der være en der har prøvet det..?

Titel: Re: hej
Site Webmaster
Brugeravatar

Dr.Feelgood skrev:
jeg ville spørge om at to der ikk har prøvet SN kan gøre det alene sammen eller skal der være en der har prøvet det..?

Hvis i aldrig har prøvet svampe eller andre psykedeliske substanser ville det være en rigtig god idé at have en tripsitter til stede. En der ikke er påvirket af stoffer, hverken alkohol eller andre ting.

Jeg kan hverken se fordel eller bagdel i at have en erfaren tripper til stede, hvis han selv er påvirket af svampe.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

vi har begge prøvet DXM (Dexophan) så vi har prøvet lidt psychedeliske stoffer. men er det nok?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

svar svar svar hurtigt :)

Titel:
Junior medlem

Du kan ta' og søge lidt på emnet, kan du. Det er ikke så svært som det lyder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg mener personlig, at man, ligegyldig hvad, bør have en tripsitter eller en erfaren tripper med sig, hvis man ønsker at eksperimentere med et nyt stof (især psykedeliske!).

Titel: Re: hej
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Optimus Prime skrev:
Dr.Feelgood skrev:

Hvis i aldrig har prøvet svampe eller andre psykedeliske substanser ville det være en rigtig god idé at have en tripsitter til stede. En der ikke er påvirket af stoffer, hverken alkohol eller andre ting.

Jeg kan hverken se fordel eller bagdel i at have en erfaren tripper til stede, hvis han selv er påvirket af svampe.

Kan sagtens se en fordel i at have en erfaren psykonaut med på svampe, ligesom shamanmerne også tripper - enda en meget større dose end sine "astronauter"....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Jeg fornemmer lidt at i nok ender med at gøre det uanset hvad, og jeg vil heller ikke decideret fraråde jer det. Som robotten nævner vil det optimale være at have en upåvirket tripsitter tilstede, men hvis det ikke er plausibelt, må i være der for hinanden i stedet. Sæt jer godt ind i set og setting og sørg for det er på plads, og undgå at kaste jer ud i heroiske doser - alting til sin tid.
I teorien - kunne i have stillet samme spørgsmål inden jeres 1. DXM-eksperiment, og det er umådeligt svært for os andre at vurdere om i er klar, ca. ligeså vanskeligt som det er selv at vurdere om man er klar til et uafprøvet psykedelisk stof ;)
Men læs alt i kan komme i nærheden af info om stoffet, trippets karakter, og hvordan man kan afhjælpe et evt. badtrip etc etc. og vurdér selv om det er 'risikoen' værd.
My 2 Ruples.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
Jeg fornemmer lidt at i nok ender med at gøre det uanset hvad, og jeg vil heller ikke decideret fraråde jer det. Som robotten nævner vil det optimale være at have en upåvirket tripsitter tilstede, men hvis det ikke er plausibelt, må i være der for hinanden i stedet. Sæt jer godt ind i set og setting og sørg for det er på plads, og undgå at kaste jer ud i heroiske doser - alting til sin tid.
I teorien - kunne i have stillet samme spørgsmål inden jeres 1. DXM-eksperiment, og det er umådeligt svært for os andre at vurdere om i er klar, ca. ligeså vanskeligt som det er selv at vurdere om man er klar til et uafprøvet psykedelisk stof ;)
Men læs alt i kan komme i nærheden af info om stoffet, trippets karakter, og hvordan man kan afhjælpe et evt. badtrip etc etc. og vurdér selv om det er 'risikoen' værd.
My 2 Ruples.

Godt skrevet, jeg siger mange tak. Nu sidder en af mine venner lige og passer på mig her i starten, for nu har jeg spist 0.2 (er det noget man kan mærke?) og hvis jeg føler det så er noget man godt kan styre, tager min ven også lige lidt :), men ja selvfølgelig kaster vi os ikke ud i de helt store doser her første gang! :) vi har også snakket med nogle venner som har prøvet det, så vi er sådan okay indforstået med det hele!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

du har spist 0,2 hvad? gram cubensis svampe eller hvad - det er ihvertfald en meget lav dosis hvis.. tror ikke du får effekt... hvis det er cubensis vil jeg anbefale ½-1g for første gangs brug! men klogt klogt af dig at starte som du gør - du har hovedet med dig!

Senest rettet af HopIFjordeN 16 sep 2006 21:18, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
du har spist 0,2 hvad? gram cubensis svampe eller hvad - det er ihvertfald en meget lav dosis hvis.. tror ikke du får effekt...

Det er Psilocybe semilanceata (sn)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ok... de er en del stærkere - måske 0,2 gir en lille smagsprøve på det... ellers byg det langsomt op og redoser - selvom mange nok er uenige i ideen med redosering af psykedelika... max 1g i alt vil jeg foreslå...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
ok... de er en del stærkere - måske 0,2 gir en lille smagsprøve på det... ellers byg det langsomt op og redoser - selvom mange nok er uenige i ideen med redosering af psykedelika... max 1g i alt vil jeg foreslå...

yes okay nu er jeg så oppe på 0.6 huu.. glæder mig til at se effekten! :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

kan stadig intet mærke :/ hvor lang tid er det der går?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Dr.Feelgood skrev:
kan stadig intet mærke :/ hvor lang tid er det der går?

Der går typisk en ½-1 times tid for mig, men har før oplevet at der gik over to timer ved en høj dosis.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

jeg føler mig bare lidt skæv nu på en mærkelig måde? er det naturligt? :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr.Feelgood skrev:

Tja, nu virker det jo forskelligt på alle. Men det kunne da godt lyde som om, virkningen er begyndt at indtræffe. Hvad ser du? Hvad føler du?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

.Kjaer skrev:
Dr.Feelgood skrev:

Tja, nu virker det jo forskelligt på alle. Men det kunne da godt lyde som om, virkningen er begyndt at indtræffe. Hvad ser du? Hvad føler du?

når jeg lukker øjene ser jeg mennesker, hvis jeg selv tænker på det.
jeg føler mig glad og dovn. lidt nederen over det ikke virker helt perfekt endnu.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
hehe, jeg kender godt den der utålmodighed i starten, håber du nyder dit svampetrip :)

skriv endelig om hvad du har oplevet bagefter.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Dr.Feelgood skrev:
jeg føler mig glad og dovn.

Lyder da ikke helt dårligt :wink:
Ha et godt trip!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]