ManFromAnotherPlace skrev:
c0ne skrev:
Du fik jo intet ud af dit selskab, de var døde.
Det, synes jeg, ikke er en særlig gennemtænkt kommentar!
PsyClone skriver jo, at det var en speciel oplevelse, som han ikke fortryder. Det er jo bare positivt. At se døde mennesker, er vel ikke nødvendigvis en dårlig ting, selvom jeg ikke kan forestille mig andet, end at det må have været voldsom oplevelse. Når det så er sagt, så vil jeg da medgive, at du kunne have gjort betingelserne for trippet bedre, PsyClone. Du skriver, at det var en dum idé, at alle ikke trippede. Jeg tror nu heller ikke, det ville have været en speciel god idé at trippe sammen med 13 andre første gang. Prøv at vælge lidt mere kontrollerede omgivelser næste gang.
Efter hvad jeg læser i hans rapport fik han ingenting ud af sit selskab.
Kan godt være hans 4 andre venner der også var på svampe gav noget til trippet, men ved jeg intet om.
PsyClonel skrev:
Mit "gode" trip varede ca. 1½ time hvorefter resterende 5-6 timer bød på paranoia, angst og rysteture.
^^ Det der lyder imo ikke som et specielt godt trip
En af de største grunde til at man trippet blandt venner er jo netop at man kan få enten hjælp af dem eller simpelthen bare føle sig: tryg, rolig og i godt selskab. At have gode venner til stede når man tripper er en god ting

De giver enormt meget til trippet!
Siger heller ikke at det er en dårlig ting. Siger bare at han har haft en alene trip næsten. Hans venner var jo slet ikke til stede, de var bare døde. Det er nødvendigvis ikke en dårlig ting. Men tror det hælder til at være en dårlig ting

Må han selv om.
Jeg tror dog det er Set & Setting fejl, som han jo har forstået nu.