Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 03:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hejsa,
tænkte på at det kunne være hyggeligt, at lave en svampetur for de interesserede i Århus-området. Selvom der nok går noget tid inden de små, flotte skabninger for alvor titter frem, kunne det være fedt hvis folk holdt øjnene åbne, og skrev herinde hvis ens øjne faldt over større mængder Spids Nøgenhat.

Nogen der er interesserede? Desuden synes jeg det er en god lejlighed til at mødes med de folk, man har haft mange gode snakke herinde, men aldrig har mødt IRL.

VH
Shinsou, Århus N

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
Yo bor godt nok oppe i Aalborg men mon ikke jeg kunne overtales til at rejse sydpå hvis der er svampe at finde. :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg vil gerne henvise til denne tråd; Svampetur?

Det blev ikke til noget, trods utallige pms, emails og msn aftaler.
Og den tråd kørte fra 1-2 mdr før sæson, til den var færdig :)

Men sker der noget i år, så count me in!

(Og mon ikke vi kommer på tur sammen anygays, shinsou)

Titel:
Dedikeret medlem

jeger helt klar på en såkaldt svampe tur :) i skriver bare en pm når det er ved at være tid

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder spændende!

Jeg bor også i Aalborg, men mig og min kammerat (på forummet "Meyer F") snakkede om, at det kunne være hyggeligt, så vi er med. Hvem står for arrangementet?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Er også frisk på Ideen ! :)

Kommer også fra Aalborg :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

.Kjaer skrev:
Hvem står for arrangementet?

Tjaeh, det er ikke rigtigt arrangeret :) Min mening var bare, at folk kunne skrive i denne tråd når, der var blevet spottet SN, og så kunne de interesserede medlemmer samle nogle svampe en dag. Der går trods alt også en måned eller to

Titel: Count me in..
Junior medlem

Jeg kan også med lethed finde en røvfuld venner der er klar så bare nævn tid og sted.. :)

Titel:
Medlem

Ville nok også være klar, men har forsøgt mig de sidste par år, og ikke fundet nok til bare 1 trip....-fuck SN!

......-men hvis der nu var nogle dygtige jæger der kendte gode spots, kunne jeg nok overtales til årets tur.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Holder sgu mine spots for mig selv :twisted: men der er jo heldigvis også andre svampe end SN...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis man nu var en erfaren svampesamler så ville man jo nok ikke tage 30-40 totalt ukendte personer med ud til sine yndlingsmarker og sige "pluk løs".
Gå nu bare ud i naturen og kig for satan og lad være med at forvente at få guldkornene serveret på et sølvfad.
Denne tråd kommer hvert år og bliver af gode grunde aldrig til noget - 9/10 af dem der melder sig til er for påvirkede af knark til at huske/gide det.

Gå ud og nyd det "dejlige" vejr er budskabet i denne besked! :)

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Den med at vente til de er spottet: Det er de skam! og hvis vejret forsætter sådan her så får vi godtnok en ringe cannabis-høst, men tilgengæld et enormt tidligt psylletrip.. såå, jeg venter spændt på at den gyldne mellemvej springer ud :D

I kan se i tråden http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=14964 hvor jeg har skrevet det i går..

Ellers held og lykke i år!

Senest rettet af MaroK 15 aug 2006 22:20, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
God pointe Smølfefarmer..

Det kan være meget hyggeligt at gå rundt i naturen alene. Lær jer selv at genkende svampene. Det er ikke så forbandet svært.

Kig efter marker hvor dyr græsser og skider, efter et stykke tid kan du genkende "looket" af potentielle marker. Du vil lægge mærke til at du tit vil spotte marker når du kører i tog, bil eller cykler en tur. Lidt ligesom at streetskatere kan genkende fede steder at skate.

Smut nu ud i regnen med jer. ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Has Oak skrev:
Lær jer selv at genkende svampene. Det er ikke så forbandet svært.

Nej, det er det ikke. Men hvorfor skulle vi ikke kunne mødes og samle lidt svampe sammen? Jeg vil personlig synes, det ville være kanon hyggeligt, og det kunne være mægtig sjovt at lære folkene her på Psychedelia at kende uden for boardet. Vi ville nok heller ikke blive 30-40 stykker. Jeg vil personlig højst satse på 10 deltagere, og siden turen mest er baseret på ren hygge, så har jeg da intet imod kun at få svampe nok til ét trip?

Men anyway, vi kan da også arrangere en svampe-aften? Mig og Levose AKA Veritas har tidligere snakket om at arrangere en form for Psychedelia-sammenkomst her i Aalborg. Måske en svampe-aften? Hvis der er stemning for det, kan jeg eventuelt oprette en tråd og bede folk skrive sig op. Der ville selvfølgelig nok være brug for lidt kapital, hvis vi skulle leje nogle lokaler, men hvis vi er ca. 10 mennesker, så bliver det hurtigt et latterligt lavt beløb pr. deltager.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så længe i ikke proklamerer med at det er et officielt Psychedelia.dk-arrangement.
Dette website lægger ikke navn til narkogilder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Så længe i ikke proklamerer med at det er et officielt Psychedelia.dk-arrangement.

Selvfølgelig ikke! Vi kan kalde det "Drug-party a Aalborg anno 2006" eller sådan noget fis. Men folk fra Psychedelia er inviteret, sådan at vi kan mødes uden for boardet. :) Ikke en officiel Psychedelia-sammenkomst på nogen måde.

Titel:
Dedikeret medlem

ø

Senest rettet af sicris 20 aug 2006 13:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Inden denne tråd går død vil jeg lige komme med en forudsigelse:
Det bliver aldrig til noget...
Ikke medmindre en seriøst person tager udfordringen op, lægger alle pengene ud (tro på at i kan få folk til at indbetale penge før arrangementet på en konto eller lignende), lejer lokaler, sørger for svampe til alle, osv.
Hvis det endelig skal gøres vil jeg gerne opfordre til at det ikke arrangeres på psychedelia, men via emails, PM's, IRC og lignende da psychedelia ikke skal lægge navn til det, og sådan vil det se ud ligemeget om topicet hedder "Drug-party a Aalborg anno 2006" eller der er brugt andre smukke vendinger.

Inviter nu bare de folk i gerne vil se/snakke med hjem til jer og hav en hyggelig dag, se om i kan finde nogle svampe og vær glade for at i har fået en masse frisk luft hvis i ikke fandt nogen!

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dobbelt A, baby! Ok, ok Aalborg så
.Kjaer skrev:
Dextrose skrev:

Selvfølgelig ikke! Vi kan kalde det "Drug-party a Aalborg anno 2006" eller sådan noget fis. Men folk fra Psychedelia er inviteret, sådan at vi kan mødes uden for boardet. :) Ikke en officiel Psychedelia-sammenkomst på nogen måde.

Well jeg ved jeg er frisk på party hvis tid og penge tillader det.
Bare PM løs.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
At tage svampe med folk man udelukkende kender fra et narkoboard ville ikke være optimalt, men en lille plukketur er god til at finde ud af om man har noget tilfælles..
Der er mange kilometer der skal snakkes væk før posen er fyldt :)

Der er tur på fredag, i periferien af Århus..

...pm!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]