Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville bare lige spørge til effekten ved indtagelse af svampe. Minder den på nogen måde om en DXM-rus? Jeg har nemlig erfaret en DXM-rus i nat - og hvis en svampe-rus ligner sådan en meget, så er jeg begyndt at tvivle på, om jeg er interesseret i at prøve svampe. :)

Senest rettet af DrK 04 jul 2006 12:52, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Svampe minder IMO overhovedet ikke om dextromethorphan (DXM). Hvor DXM er mere fuldemands-ingen-koordination meget fysisk trip, er svampe for mig at se meget lidt fysiske. Det var bare én forskel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er jeg glad for at høre. :)

Lige netop den, i mine øjne, negative effekt ved DXM, er, at det er en så fysisk rus, og at rusens fysiske virkning er en kende "ukontrolabel".

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
IMO virker DXM relativt lidt som svampe, dog synes jeg at den fysiske følelse minder om et stærkt svampetrip, bare med smadring af motorik og sløret syn hvor man har svært ved at fokusere på noget som helst

svampe er for mig meget mildere end DXM, dog kan jeg godt få lidt motoriske problemer på svampe hvor mine muskler bliver helt afslappede. Ret underligt når man rejser sig op og benene ikke virker som man vil have det :)

Men vil da anbefale dig at prøve svampe, giver en mere ren rus, og du får forhåbentligt et godt trip i stedet for at få et godt trip med DXM hvor du skal kæmpe for at gå/stå/tale/trække vejret/fokusere

Halluerne på DXM er også meget meget anderledes end svampe, alt er firkantet i min verden, og det hele føles som om det skal "passe sammen"

Så nej, svampe minder slet slet ikke om DXM, men der er nogle ligheder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]