Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
hey... har lagt mærke til man lugter, smager, ser meget bedre når man er på svampe end man gør i normal tilstand.. man kan se total detajeret på træ og ens bukser feks.. Det vil egentlig sige man er upgraderet lidt der imens man er på trippet... så ville jeg lige høre om det bare er noget man tror det der med man ser bedre og lugter bedre eller det bare er ren inbildning det hele?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Tror mest det hænger sammen med at man er langt mere opmærksom på sine omgivelser, end når man ikke er på noget. Men ikke desto mindre et interessant fænomen...

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Out there
Ja ens sanser bliver ændret, men syntes ikke altid det er til det bedre. Tit kan jeg ikke engang drikke en øl, eller bare det at ryge på en joint er for underligt (smagen, følelsen osv.) Tror meget det er op en selv hvordan ens sanser bliver påvirket.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg kan kun smage smagen af de svampe jeg har spist, nåt jeg er på shroomz :p

Titel:
Medlem

jeg har læst på azarius.net at man bliver mere paranormal og bedre til at telepatere tanker til andre hvis man er påvirket af Psilocybin svampe
http://www.azarius.net/news.php?newsindex=83

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
hampdyrker skrev:
jeg har læst på azarius.net at man bliver mere paranormal og bedre til at telepatere tanker til andre hvis man er påvirket af Psilocybin svampe

Dertil er specielt udformede sølvpapirshatte næsten uundværlige! Men pas på I ikke begynder at opfange radiobølger!!
Jeg er rimelig sikker på at f.eks. Derren Brown ville kunne få testpersonerne til at gætte næsten alle billederne helt uden brug af magi. Det kan vel ikke overraske nogen at man er mere modtagelig overfor suggestion under påvirkning af svampe.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
TimeKiller skrev:
Dertil er specielt udformede sølvpapirshatte næsten uundværlige! Men pas på I ikke begynder at opfange radiobølger!!

D'oh! Man bruger jo netop foliehatte o.l. til at beskytte sig fra radiobølger og andre slags stråling, som regeringen og folk på svampe kontrollerer ens tanker med!

Her plejer jeg at købe tøj: http://www.lessemf.com/personal.html :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Citat:
Dertil er specielt udformede sølvpapirshatte næsten uundværlige!

Hvis man former sin hat som en parabol hvor ens pande ikke er dækket, kan man koncentrere sine hjernebølger i en bestemt retning, og hvis man peger sin hat i den forkerte retning, kan man derved forstærke modtalegserne af de farlige radiobølger. Common knowledge :roll:
Lad være med at udtale dig om noget du tydeligvis ikke ved noget om :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Sys tråden hopper lidt væk fra emnet : >

Terence McKenna Havde en rigtig vild teori omkring netop forstærkelse af sanserne.

I korte træk handler hans teori om at det er ligesom magiske briller der ligger i skoven ( svamps ) som fx. hvis et dyr kom hen og spiste lidt af sådan en svamp ville den få skarpere syn og bedre lugte sans. Hvilket ville gøre den bedre i stand til at overleve, nu snakker vi ikke svampe dosis trip mængder : >

Men teorien fortsætter I en evolutions teori som er rigtigt spændende og som han har fået meget positiv respons på.

Hent: Terence McKenna - Psychedelics in the Age of Intelligent Machines

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Citat:

Resultatet kommer ikke bag på mig. Personligt mener jeg kun det er toppen af isbjerget vi ser her. Der er flere sanser som påvirkes, synet, hørelsen, tidsfornemmelsen mm.. Tror der er meget viden at hente på dette område endnu. Men dejligt med et forsøg som beviser en af de "super sanser" man udvikler ved rusen af psilocybin.

Titel:
Dedikeret medlem

Der er jo også harmin og de lignende stoffer i Ayahuasca, som oprindeligt blev kaldt telepathin, pga. deres evne til at give telepatiske egenskaber.
Det er noget jeg personligt godt kunne tænke mig at undersøge nærmere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]