Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Hvor lang tid kan svampe der bestilles fra andre lande holde?

Havde tænkt mig at bestille herfra: ***.*******.**

Vil bare gerne høre hvor længe de kan holde :)

Thx

Senest rettet af c0ne 24 jan 2006 15:10, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
kan man seriøst bare bestille svampe i udlandet ? :D Og skal man så tører dem :)?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Ingen forhandlerlinks! bedes fjernet prompte

I køleskab kan de vel holde sig +14dage så 14 minus forsendelsestid sårn ca.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
kan man seriøst bare bestille svampe i udlandet ? :D Og skal man så tører dem :)?

Du kan bestille psilocybin-holdige svampe fra EU-lande eller andre lande der har indvilliget i EØS-aftalen, hvis svampene er lovlige i dét land de eksporteres fra. Du bryder loven i det øjeblik du tørrer dem, da den slags er ulovligt at være i besiddelse af her i landet. Der skulle dog ikke være noget lovmæssigt der forhindrer dig i at konsumere dem mens de friske.

Titel:
Methylon Connoisseur

Men hvis nu man var sådan en lov overtræder :O Ku man så bare bestille dem hjem og tører dem :D ? *fløjter uskyldigt*

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
Men hvis nu man var sådan en lov overtræder :O Ku man så bare bestille dem hjem og tører dem :D ? *fløjter uskyldigt*

Ja man kan.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:

Det er ikke ulovligt at linke.

Desuden mente jeg det slet ikke som reklame eller som provokation. Det var bare så i kunne se pakningen og måske give et bedre bud.

Kun 14 dage? :S

Hvad ville du så foreflå? Skal jeg tørre dem eller noget helt andet? :cry:

Senest rettet af c0ne 24 jan 2006 15:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Methylon Connoisseur

hm, tjah det var da godt nok nemt :S De har det godt de folk der gør sådan noget :P

hmm, hvad er de forskellige, det eneste jeg syntes jeg har hørt før er Salvia Divinorum og det er vidst allerede tøret og beregnet til at ryge?..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
Ja, men man må jo ikke linke her inde, så kender ikke så mange shops :S og den jeg har fundet der kan jeg ikke lige finde Cubensis, men den er os på tysk, så sikkert bare mig der intet fatter :S

Men man må vel ikke importere dem tørede vel? (nogen der evt. vil sende mig et link til et sted hvor man kan få Cubensis på pm?

Man kan bestille mange forskellige svampe fra shops i EU.
Danmark er en af de FÅ lande i EU hvor man faktisk godt må importere friske svampe Dejligt ik?

Cubensis er ret kendte (dem de fleste shops handler med). Spids Nøgenhat er den danske svamp med Psilocybin, og endda ret stort indhold.

Skriv en PM hvis du vil have links.

Senest rettet af c0ne 24 jan 2006 15:26, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Methylon Connoisseur

Ja, men man må jo ikke linke her inde, så kender ikke så mange shops :S og den jeg har fundet der kan jeg ikke lige finde Cubensis, men den er os på tysk, så sikkert bare mig der intet fatter :S

Men man må vel ikke importere dem tørede vel? (nogen der evt. vil sende mig et link til et sted hvor man kan få Cubensis på pm?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
c0ne skrev:
Desuden mente jeg det slet ikke som reklame eller som provokation. Det var bare så i kunne se pakningen og måske give et bedre bud.

Nej, det er ikke ulovligt at linke til disse sider - men her på psychedelia foretrækker vi at man gør det andetsteds da vi ikke vil sættes i forbindelse med de eventuelle kriminelle handlinger der kan følge efter at man har bestilt fx. svampe eller salvia divinorum.

Forresten se jeg ikke nogen grund til at opbevare dem længere tid end nødvendigt i køleskabet og personligt ville jeg tørre dem så snart jeg modtog dem, men det er alt sammen hypotetisk. :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Winta skrev:

Gå ind i linksektionen og kig under udenlandske forhandlere.
Godt nok må man ikke linke det her på forummet, men der er lidt koks i reglerne...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

FarmerFy- skrev:
c0ne skrev:

Nej, det er ikke ulovligt at linke til disse sider - men her på psychedelia foretrækker vi at man gør det andetsteds da vi ikke vil sættes i forbindelse med de eventuelle kriminelle handlinger der kan følge efter at man har bestilt fx. svampe eller salvia divinorum.

Forresten se jeg ikke nogen grund til at opbevare dem længere tid end nødvendigt i køleskabet og personligt ville jeg tørre dem så snart jeg modtog dem, men det er alt sammen hypotetisk. :wink:

Mvh Jonas!

Okay, tænkte nok også det var derfor :)

Så du vil foreslå jeg lægger dem på nogle aviser og så bag'er dem bagefter så de kan opbevares tørrede?

Hvis jeg har fanget den her forkert så forklar gerne :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

c0ne skrev:

Jeg må give dig ret i at det ikke står nævnt explicit nogen steder, men kotumen er alligevel ingen forhandlerlinks. Pointen er at psychedelia.dk ikke skal være portalen til hvor de unge køber deres drugs. Om det burde stå i regelsættet er vist en gammel diskussion, men hvis man kigger i vores links-sektion erfarer man at der stadig hersker en dobbeltmoral på boardet mht. til netop det ;)

c0ne skrev:
Kun 14 dage? :S
Hvad ville du så foreflå? Skal jeg tørre dem eller noget helt andet? :cry:

14 dage er slag på tasken, men jeg mener det er hvad de danske shops der har solgt gennem tiden har garanteret. Personligt ville min huskat selvfølgelig tørre svampene ved ankomst som det autoritetsutro væsen det er.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Winta skrev:

Læste du ikke min post?

c0ne skrev:
Skriv en PM hvis du vil have links.

Titel:
Methylon Connoisseur

jojo men vi skrev næsten samtidig :) men tak :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

er friske svampe der fryses ned med det samme så også ulovligt..?

ellers var der jo lige et lille smuthul der :-) he he

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
1RB The best skrev:
er friske svampe der fryses ned med det samme så også ulovligt..?

ellers var der jo lige et lille smuthul der :-) he he

Man vil nok kunne argumentere for at de så er bearbejdede.

Titel:
c0ne skrev:
ThirdEyeFlood skrev:

jo vi har et forbud imod at link's til forhandlere af aktive substanser, der er en grå zone med links til forhandlere med udstyr og remedier. Men da vi er 100% reklame fri har vi fast lagt at der er total forbud imod at linke til forhandlere af researtch chems og andre lovlige men aktive stoffer.

Nu må du sku snart kegle på plads og prøve at fatte, når nogen (eks et ældre medlem) siger det du gør er forkert/forbudt så har han/hun 99% sikkert ret og du bør rette dig efter det og slette dine fejl.

Det kan ikke passe at jeg skal ind og dunke dig i hovedet, linket er rettet så fair nok og fred være med det.

@1RB The best uden at skulde kunne sige det, så ja du skulde kunne fryse dem ned og så stadig betragte dem som lovlige. Den kemiske struktur skulde ikke ændres ved nedfrysning, på samme måde som ved tørring og vægt fylden vs. mængden af psilocybin og psilocin skulde være den samme.

Jeg skal dog ikke kunne sige om hvordan svampe kødets struktur og farve bliver, men det er da et forsøg værd hvis man står med mange friske svampe.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Piercer skrev:
c0ne skrev:
ThirdEyeFlood skrev:

jo vi har et forbud imod at link's til forhandlere af aktive substanser, der er en grå zone med links til forhandlere med udstyr og remedier. Men da vi er 100% reklame fri har vi fast lagt at der er total forbud imod at linke til forhandlere af researtch chems og andre lovlige men aktive stoffer.

Nu må du sku snart kegle på plads og prøve at fatte, når nogen (eks et ældre medlem) siger det du gør er forkert/forbudt så har han/hun 99% sikkert ret og du bør rette dig efter det og slette dine fejl.

Det kan ikke passe at jeg skal ind og dunke dig i hovedet, linket er rettet så fair nok og fred være med det.

@1RB The best uden at skulde kunne sige det, så ja du skulde kunne fryse dem ned og så stadig betragte dem som lovlige. Den kemiske struktur skulde ikke ændres ved nedfrysning, på samme måde som ved tørring og vægt fylden vs. mængden af psilocybin og psilocin skulde være den samme.

Jeg skal dog ikke kunne sige om hvordan svampe kødets struktur og farve bliver, men det er da et forsøg værd hvis man står med mange friske svampe.

MVH
Piercer :twisted:

For det første har du ikke skulle rette en skid, for jeg ændrede linket lige med det samme da jeg fik at vide at det var forkert. Så prøv at fald lidt ned, sure skid.

Hvorfor skal du overhovedet kommenterer det hvis der intet er galt? Jeg har jo netop rettet linket, og det stod der kun i få minutter. :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]