Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
well, var til mudvayne koncert i går (fed koncert btw). i den anledning tog jeg en tur på staden for at få fyldt mit depot lidt op. men jeg q sq ik finde nogen hawaiisvampe [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] er det bare mig der ik kan finde den rigtige bod?!? synes eller jeg fik tjekket alle sammen... men jeg endte med at få mig et godt tilbud på 20 g. panama, så det hjalp lidt på det... de sidste to gange jeg har været derinde, har jeg fået at vide at de sq være bedre end amazone. er der noget om det?? de koster trods alt det samme.

blev ellers en hyggelig aften. havde aftalt med mig selv at jeg ik sq spise nogen, da jeg lidt har planlagt et større trip i weekenden. men 20 g. svampe i lommen, brænder sq lige så meget som en masse penge... så i toget hjem tænkte jeg fuck det, skal da lige ha en smagsprøve. så jeg endte med at sidde og gufle små 4 gram i toget. og så sq jeg op til en jeg ik havde snakket med i over en måned, fordi der ikke kørte nogen busser hjem til mig på den tid. havde en plan om jeg bare sq ligge i mørket og høre tool. men han var rimelig frisk, så vi sad og snakkede og så fjernsyn og så'n noget i rimelig lang tid. lidt fucked, men meget sjovt. tror aldrig han opdaget at jeg var rigtig svamped. men han mistænkte mig nok for at være lidt skæv... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

nå, kom vist lidt væk fra emnet. ingen hawaii på staden. pis. men selvom (jeg synes) det er federe at æde hawaii, virker det egentlig lidt mere økonomisk at købe panama/amazone. fik de 20 g for hvad jeg normalt giver for 5-6 g hawaii....

Medlem

Tjaa.. var på staden igår og fik heller ingen hawaii... jeg kom dog først om aftenen og de boder der plejer at have hawaii var lukket :/ Hvad tid var på dagen var det du var derude på? For jeg havde tænkt mig at tage derud igen idag evt. og se om de havde nogen....

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
jeg var derude ved 19.30 tiden tror jeg... men det var ik rigtig nogen af de boder der plejer at ha svampe der var lukket. de havde bare ikke nogen. ham jeg handlede med snakkede en masse om at det havde noget at gøre med 11/9, og det var svært at få noget ind pga den høje sikkerhed i lufthavnene. ved ikke om han bare snakkede, men han må vel vide lidt om det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]