Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 jul 2025 00:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Hi

Jeg købte for noget tid siden nogle friske svampe over den hollandske side. Da jeg modtog dem, lagde jeg dem straks ud på en avis og i en papkasse som stod i et skab, der skulle de så tørre. Da svampene vejede 2 x hvad de skulle som helt tørrede, spiste nogle venner hvad der ca. svare til ~2g tørrede. De fik et fint lille trip ud af det.

Da svampene var helt tørrer, lignede de tørrer bananstrimler, og ikke de tørrede svampe jeg har mødt på staden i sin tid.

De lykkes mig at spise 10g tørrede svampe (mexikanske) over flere gange uden nogen form for effekt. Jeg ved ikke om det var svampene der var af virkelig ringe kvalitet eller om det var min tørring der smadrede dem?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Lyder lidt underligt... for lige meget hvor dårlige omgivelser jeg har placeret svampene i, har de altid givet bare en lille effekt.

Hvor placerede du dem henne i lejligheden? Varme har nemlig en helt masse at sige.

Og har du prøvet at æde dem på tom mave? Jeg åd engang 2g svampe lige efter aftensmaden uden at få nogen effekt overhovedet. Nogle uger senere åd jeg igen 2g svampe (af samme pose), men der var det på tom mave - der var effekten meget stærk.

Og har du også sørget for at der ikke er tale om tolerance? (tidligere trips på LSD, svampe, 2c-(x), etc). Der kan rent faktisk gå helt op til 14 dage før tolerancen går væk, har jeg fået fortalt af Jensus/Nelson engang. Og har andre smagt på de samme svampe uden at få effekt?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: København
Jeg tror nu på at det har stor indflydelse, hvor meget og hvornår man sidst har spist. Jeg fordoblede sidst min dosis af hawaii svampe (10>20g friske) men oplevede ikke en tilsvarende forstærkning af effekten. Trippet blev længere men ikke nødvendigvis mere intenst. Måltidet før var den sidste gang betydeligt kraftige (oksekødsret mod let suppe) og spist en smule tættere på trippet (4 mod 5 timer).

Omkring tørring så har jeg fået anbefalet at lægge det på en lunken radiator (ikke for varm!) og lade det ligge 24-48 timer. Jeg fik fint resultat efter 48, men har ikke prøvet svampene endnu og kommer ikke til det i noget tid.

Titel:
Junior medlem

Har det noget at sige hvor lang tid at svampene ligger og tørre. Hvis man f.eks fik nogle friske nu og lod dem ligge intil sommer??

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ Orla

Svampene er tørre efter ca. 48 timer... Hvis du herefter opbevarer dem koldt, lufttæt og mørkt tror jeg nok at de skulle kunne holde frem til sommer :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]