Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 10:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg står og skal holde et større arangement i slutningen af april. I den forbindelse vil jeg gerne nå at fremstille psilocybin i rigelige mængder, så der er nok til alle mine gæster. Det var her, at jeg vil høre eksperternes mening om min ide, og evt. komme med rettelser:

Jeg vil dyrke mycelie enten fra spids nøgenhat eller en cubensis art, og lade det gro i flydende medie. Mit håb er, at jeg kan nå at få det til at gro så meget, at jeg tilsidst har psilocybinholdigt mycelie nok (dvs. MEGET!). Dette vil jeg skylle, tørre, pulvarisere og blande i smeltet chokolade, som derefter skal laves til lækre chokolade stykker :P .

Er der nogen som har erfaring med at bruge myceliet istedet for frugtlegemerne? Jeg har nogle store 10 -15 og 25 liters glas baloner man normalt bruger til vinfremstilling, som jeg har tænkt mig at have det flydende medie i. Jeg vil helst bruge mycelie fra spids nøgenhat, da denne svamp har et højt psilocybinindhold, og vokser bedst ved temperaturer fra 15 til 20 grader (passer godt til min stuetemperatur), men ved ikke om der er psilocybin i denne svamps mycelie.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nede på hjørnet
der er psilocybin/psilocin i mycelierne...bare ikke lisså meget som i frugterne.
Blir nok bare vanskeligt at holde det fri for kontaminering i de mængeder du taler om der....

men held og lykke :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Ja, det kan godt være det bliver svært med renligheden, men det kunne være fantastisk, hvis man i løbet af en måned, kunne dyrke nok til at dække en fest :wink: .
Jeg vil holde jer løbende orienteret.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hvorfor ikke lave et methanol udtræk af mycelien istedet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har du kigget på Adam Gottliebs bog "psilocybin production" der omhandler fremstilling af psilocybin udfra mycelie.
Bogen kan købes for 75 kr. hos din lokale entheogene forhandler ;-)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, jeg ved ikke noget om indholdet i SNs mycelia men jeg ville da umiddelbart mene, at du ville være bedre tjent med at lade svampene danne frugtlegemer. Jeg ved ikke om du har dyrket før, men hvis man laver nogle gode store flade kager ved at blande dine koloniserede kager eller hvad man nu bruger med noget pasteuriseret kompost, så kan du få nogle pokkers store svampe ud af det. Det store problem er nok tiden.Det tror jeg også det bliver, hvis du vil lave det flydende mycelie, men held og lykke med projektet!

Lad os nu vide, hvordan det går.

Btw så vokser cubensis mycelieudemærket ved stuetemperatur og jeg tror du får svært ved at finde SN mycelie/sporer nogle steder.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Projektet lyder i det hele taget masochistisk og bizart. Men, det er jo også lidt cool.

Jeg ville i din situation bare kontakte én her fra siden, som du stoler på, og som du ved har et stærkt lager, du kan låne af. Men, omvendt er det da interessant, om det lykkedes... og hvis du poster et pic af en 25liters glaskugle fyldt med snottet narko-mycelium, så er det da wank-materiale, selv hvis udtrækket fejler. Så, helt galt kan det ikke gå.

Held og lykke, uanset. :mrgreen:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

RedZenTerrorist skrev:
Citat:
Jeg ville i din situation bare kontakte én her fra siden, som du stoler på, og som du ved har et stærkt lager, du kan låne af.

Jeg takker for tilbudet :D , men vil dog lige prøve naturvejen først! Hvis det mislykkes, er der jo altid en nødplan! Vi skal i hverfald nok blive påvirkede :P .

Noname@>> Jeg har spids nøgenhat, bare ikke i de mængder som en fest kræver. Derfor kan jeg bruge sporene fra dem.

Nå, men jeg har lige en eksamen på mandag, og SÅ går jeg igang!

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ja men spørgsmålet er om ikke de sporer er kontaminerede. Man skal være ret påpasselig når man laver et sporeprint så der ikke kommer lidt fremmede sporer med også og så fucker du hele din produktion op. Det var mere det, jeg tænkte på mht om du havde sporer.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Jeg har før prøvet at dyrke mycelie fra SN, dog uden at få svampe ud af det. Men ja, der kommer ofte forurening på den første petri skål med agar, som man undgår ved at tage en enkelt ren hyfe fra, og så pode over i en ny skål. Dette er som regel nok, til at sortere uønsket vækst fra.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]