Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 12:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: wooouuuhhw
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold da kæftt
Jeg sider på 2.5 gtam mex svambe,og skall tiol at se Psylko nr 2!!!!
Det her er bare for fedt.
Go wekend til alle
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* sygt, kan huske jeg en gang bare så en reklame for gyser film, hvor jeg gik helt kold, sad bare og fumlede med remoten for ikke at se mere, lykkedes aldrig at skifte kanal før den var slut (virkede som om reklamen varede flere minuter og den varede vel 30 sec)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LOL jeg kender følelsen.
Jeg er lige stået op,hold ferie hvor var de svampe kraftige.
Vi var 3 mand,og vi delte omkring 8,5 gram(pulver fra bunden af posen,så der var egentlig mere).
Der gik en times tid fra vi havde taget dem,til der begyndte at ske noget.Men så kom det snigende i løbet af de næste par timer.
Svampe er altså dejlige.Bløde og behagelige,selvom man fråder. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hehe jeg købte 3 G. amazone på staden igår... åd kun halvdelen men allerede efter 5-10 min var det ligesom om det begyndte at virke... den næste time sad jeg med den vilde neder og prøvede at finde ud af hvordan jeg skulle komme af med svampene, havde det nemmelig ikke særlig godt. Men så begyndte jeg at sidde og sige til mig selv, John du har købt de her svampe for din skyld, hvorfor så ikke bare nyde det så godt du kan og på den måde ændrede det sig til at ´jeg fik det overdrevet fedt! Jeg forstår sku heller ikke at de slog så hårdt. Jeg rendte bare rundt på staden med størte smil/grin plantet midt i ansigtet:-) Det kan også have noget og gøre med at jeg ca. røg 1 G. 80 lige da svampene satte ind. Hehe ved ikke rigtig hvorfor jeg fortalte det her, men er bare mega glad for at jeg endelig fik et grineren trip! Nå hygge [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg købte nogle semilancetana på staden i lørdags der blev solgt som islandske, jeg vil skyde på de var 2-3 gangs så kraftige som andre tilsvarende jeg har prøvet.

/Dr_Frank

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]