Jeg står og skal holde et større arangement i slutningen af april. I den forbindelse vil jeg gerne nå at fremstille psilocybin i rigelige mængder, så der er nok til alle mine gæster. Det var her, at jeg vil høre eksperternes mening om min ide, og evt. komme med rettelser:
Jeg vil dyrke mycelie enten fra spids nøgenhat eller en cubensis art, og lade det gro i flydende medie. Mit håb er, at jeg kan nå at få det til at gro så meget, at jeg tilsidst har psilocybinholdigt mycelie nok (dvs. MEGET!). Dette vil jeg skylle, tørre, pulvarisere og blande i smeltet chokolade, som derefter skal laves til lækre chokolade stykker

.
Er der nogen som har erfaring med at bruge myceliet istedet for frugtlegemerne? Jeg har nogle store 10 -15 og 25 liters glas baloner man normalt bruger til vinfremstilling, som jeg har tænkt mig at have det flydende medie i. Jeg vil helst bruge mycelie fra spids nøgenhat, da denne svamp har et højt psilocybinindhold, og vokser bedst ved temperaturer fra 15 til 20 grader (passer godt til min stuetemperatur), men ved ikke om der er psilocybin i denne svamps mycelie.
Hilsen Fanny